W
weeh_
Sv: Hur orkar man gå vidare?
*KL* TRÖSTEKRAM TILL DIG MELISSA
*KL* TRÖSTEKRAM TILL DIG MELISSA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det enda råd jag kan ge är att vara glad för tiden man fått med sin häst och glädjas över de minnen man har.
*kramar till alla som förlorat sina hjärte-vänner*
*KL* Vilka underbara bilder! Norrsken81 Jätteledsen att du blev av med din drömhäst!!
Jag blev också helt kär i lilla Tindra! Bilden när hon ligger i boxen med huvudet i ditt knä och era blickar vilar i varandras är bara sååå fin. Alla bilderna är helt underbara.
I augusti förra året förlorade jag min lilla miniminiponny Ragge pga benbrott i hagen, det var en fruktansvärt hård smäll att ta. Han var en sådan solstråle och ögonsten och min verkligt stora glädje! Ca en månad efteråt skaffade jag en ny liten miniponny, för jag ville verkligen inte vara utan en sötnos. Det kändes faktiskt lite bättre när jag hade en ny glädje i livet igen, även om inget kan ersätta Ragge. Men Fiona gör mig glad, så jag är tacksam.
Ja, jag har många underbara minnen av honom. Jag räknade inte honom som en häst utan som en medmänniska. Jag vet att man inte får förmänskliga hästar, men så blev det i det här fallet. Något jag lider av nu, när han varit borta i 2 dagar, är vad som hände med honom när han dött. Känner ren fasa när jag tänker på det.