Hur mycket "tid tillgodo" innan intervju?

@Alexandra_W Eftersom du bokat det tidiga tåget och det är framme innan något öppnat kan du alltid kolla om det finns något hotell. Då kan du sitta i lobbyn ett tag och läsa igenom ansökan och annons och eventuellt be att få köpa kaffe eller te.

Vägarbete är det minst ett med "stor påverkan på trafiken" på sträckan.

Nej det är sällsynt med olyckor - men när det blir en kan man ju ge sig på att det är när man har tid att passa.

@Alexandra_W Eftersom du bokat det tidiga tåget och det är framme innan något öppnat kan du alltid kolla om det finns något hotell. Då kan du sitta i lobbyn ett tag och läsa igenom ansökan och annons och eventuellt be att få köpa kaffe eller te.

Jag antar kallt att det är nåt öppet på själva stationen? Alltså nån Pressbyrån eller nåt café där? De brukar ju öppna tidigt och jag kommer ju inte fem på morgonen. (Det kanske finns ngt annat café som öppnar tidigt med, jag kan inte Falun. Men har jmf med Uppsala och Gävle som jag kan och där finns det vid stationen möjlighet att fika även tidigt innan "de andra" öppnar på stan)

Jag antar kallt att det är nåt öppet på själva stationen? Alltså nån Pressbyrån eller nåt café där? De brukar ju öppna tidigt och jag kommer ju inte fem på morgonen. (Det kanske finns ngt annat café som öppnar tidigt med, jag kan inte Falun. Men har jmf med Uppsala och Gävle som jag kan och där finns det vid stationen möjlighet att fika även tidigt innan "de andra" öppnar på stan)

Ja det är väl inte omöjligt eftersom du skrev själv i tråden att det tidiga tåget var framme före något öppnat så visste jag inte hur tidigt det rörde sig om. Oavsett lycka till på intervjun!

Jag skulle dessutom ge besked om att jag tar tåget - är ju inte okänt att det kan vara strul med dem. Kanske även vilket tåg.

Ja det är väl inte omöjligt eftersom du skrev själv i tråden att det tidiga tåget var framme före något öppnat så visste jag inte hur tidigt det rörde sig om. Oavsett lycka till på intervjun!

Mitt fel, var jag som var otydlig. Menade innan vanliga caféer etc öppnat (eftersom förslaget var att gå att sätta sig på något café nånstans). Tack! :)

Jag skulle dessutom ge besked om att jag tar tåget - är ju inte okänt att det kan vara strul med dem. Kanske även vilket tåg.

Fast njä, känns väldigt off ringa upp HR-människan och "jo bara så att du vet så åker jag tåg".

Skulle det vara så att tågen helt kajkar ihop - då får jag ringa och säga det.

Det tror jag man får på de flesta hotell faktiskt? Alla jag bott på har det iaf gått på.
Japp det brukar inte vara nåt problem.
Men det finns säkert en pressbyrå där med och om det är tåg i bergslagen du ska åka så har nästan alla deras tåg en bistro.
De brukar vara i tid rätt så bra med.
Lyckas pricka in deras ankomst till och från Linde varje gång jag ska till och från jobbet.

Det finns ett café på stationen som öppnar tidigt. Om du ska dit jag tror är det inte långt att gå (men jag kan ju ha gissat fel ;)). Det finns ett hotell inte långt från stationen som har öppen frukost också, hotell Bergmästaren (supertrevligt ställe :up:).

Lycka till! :)

Japp det brukar inte vara nåt problem.
Men det finns säkert en pressbyrå där med och om det är tåg i bergslagen du ska åka så har nästan alla deras tåg en bistro.
De brukar vara i tid rätt så bra med.
Lyckas pricka in deras ankomst till och från Linde varje gång jag ska till och från jobbet.

Det är TIB - men är ju SJ som kör de tågen nu. Bistro finns men med reservation för att jag inte åkt tåg på evigheter brukar jag sällan hitta nåt jag vill ha i frukostägget där. Så räknar med frukost när jag är framme.

Liknande trådar

Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns... 2
Svar
25
· Visningar
2 940
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Det är lite kaos och katastrof här, för att uttrycka det milt. Jag har ju innan varit synnerligen priveligerad med hundvakt, så vovve... 2
Svar
21
· Visningar
5 168
Senast: Hyacinth
·
Övr. Katt Har nu försökt sälja min ena snart 4 månader gamla kattunge. Hon var bokad från födslen men av någon anledning så ångrade personen sig... 2
Svar
21
· Visningar
6 424
Senast: Sastra
·
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka