Alexandra_W
Trådstartare
Jag hade tagit bil och kört på morgonen.
Känns som större risk det är vägarbeten, blir nån olycka med köer osv än att tåget är sent?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade tagit bil och kört på morgonen.
Känns som större risk det är vägarbeten, blir nån olycka med köer osv än att tåget är sent?
@Alexandra_W Eftersom du bokat det tidiga tåget och det är framme innan något öppnat kan du alltid kolla om det finns något hotell. Då kan du sitta i lobbyn ett tag och läsa igenom ansökan och annons och eventuellt be att få köpa kaffe eller te.
Jag antar kallt att det är nåt öppet på själva stationen? Alltså nån Pressbyrån eller nåt café där? De brukar ju öppna tidigt och jag kommer ju inte fem på morgonen. (Det kanske finns ngt annat café som öppnar tidigt med, jag kan inte Falun. Men har jmf med Uppsala och Gävle som jag kan och där finns det vid stationen möjlighet att fika även tidigt innan "de andra" öppnar på stan)
Ja det är väl inte omöjligt eftersom du skrev själv i tråden att det tidiga tåget var framme före något öppnat så visste jag inte hur tidigt det rörde sig om. Oavsett lycka till på intervjun!
Jag skulle dessutom ge besked om att jag tar tåget - är ju inte okänt att det kan vara strul med dem. Kanske även vilket tåg.
Får man inte köpa en hotellfrukost om man kliver in utan att bo där? Hotellens frukostar öppnar ju ofta tidigt.
Ja precis.Det tror jag man får på de flesta hotell faktiskt? Alla jag bott på har det iaf gått på.
Japp det brukar inte vara nåt problem.Det tror jag man får på de flesta hotell faktiskt? Alla jag bott på har det iaf gått på.
Jag antar kallt att det är nåt öppet på själva stationen? Alltså nån Pressbyrån eller nåt café där? De brukar ju öppna tidigt och jag kommer ju inte fem på morgonen. (Det kanske finns ngt annat café som öppnar tidigt med, jag kan inte Falun. Men har jmf med Uppsala och Gävle som jag kan och där finns det vid stationen möjlighet att fika även tidigt innan "de andra" öppnar på stan)
@athena_arabians nu blir jag ju nyfiken vad du gissat på?
Japp det brukar inte vara nåt problem.
Men det finns säkert en pressbyrå där med och om det är tåg i bergslagen du ska åka så har nästan alla deras tåg en bistro.
De brukar vara i tid rätt så bra med.
Lyckas pricka in deras ankomst till och från Linde varje gång jag ska till och från jobbet.
Att det har med din utbildning att göra![]()