lizzie
Trådstartare
Sv: Hur mycket skällande är OK?
Jag har också funderat på vad hon är för en typ av uppfödare egentligen...
När jag blev biten i höstas så skyllde hon på att det berodde på att hunden var så understimulerad. Hennes lösning var att sätta hunden i hundgård, men nu funkar tydligen inte det längre...
Kan man tjäna så himla mycket pengar på att vara uppfödare - att det är pengarna som driver henne???
/Lizzie
Man ska absolut inte behöva stå ut med så mycket!
Att ha hundar som springer lösa vid för våg är olagligt, likaså att hundar bits. Om man dessutom skiter totalt i det kan jag tänka mig (utan att egentligen veta vad som gäller dock) att det där tillståndet kan vara i fara för henne också... Jag skulle ha tagit kontakt med länsstyrelsen och polisen.
Utöver detta funderar jag på vad det är för uppfödare (?) egentligen och varför man låter hundarna vara så understimulerade
Du har inte möjlighet att hägna in din gård? Klart att du inte ska behöva det pga hennes hundar, men så du kan släppa ut din egen menar jag.
Jag har också funderat på vad hon är för en typ av uppfödare egentligen...
När jag blev biten i höstas så skyllde hon på att det berodde på att hunden var så understimulerad. Hennes lösning var att sätta hunden i hundgård, men nu funkar tydligen inte det längre...
Kan man tjäna så himla mycket pengar på att vara uppfödare - att det är pengarna som driver henne???
/Lizzie