Hur mycket ska man lägga sig i

Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Möte i lärarrummet för att en 11 åring gjort slut med sin tjej?? Har de inget bättre för sig på den skolan?:eek:

Och berätta för din son att det här är helt sjukt. Så han inte går runt och har dåligt samvete för att han inte vill vara ihop med henne eller inte vill prata med alla om det.

:bow: :bow: Precis mina tankar, stå på dig TS din grabb fixar detta med din hjälp.
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Stackars lilla tjej med en sådan mamma!! Hon förstör ju tjejen på det där viset.. ja det är makalöst..

Tycker också att du skal prata med din son, tala om att det är helt skruvat.. Att så här skall det inte gå till..

Jag hade nog som förälder också pratat med skolledningen och frågat om de inte har ett arbete att utföra? För är det det dem tror att dem gör så är dem nog ganska fel ute...

Skolan har ingen som helst rätt.. Och din son har ingen som helst skylldighet att prata med skolan eller hennes mamma om nånting gällande det här.. Herre gud det är ju ungar!!
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Om du var nyreggad här skulle jag tro att tråden var ett skämt:crazy:

Hälsa flickans föräldrar, lärare och rektor att vi haft ett stormöte här på Internet och bestämt att vi allihop vill träffa flickan och prata med henne om vad som hänt. En och en. Vi kan börja här hos mig i Göteborg, sen får hon bereda sig på en längre turné runt landet.:smirk:

Hur sjutton kan vuxna människor gröta till det så förbannat kring två BARN?
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Om du var nyreggad här skulle jag tro att tråden var ett skämt:crazy:

Hälsa flickans föräldrar, lärare och rektor att vi haft ett stormöte här på Internet och bestämt att vi allihop vill träffa flickan och prata med henne om vad som hänt. En och en. Vi kan börja här hos mig i Göteborg, sen får hon bereda sig på en längre turné runt landet.:smirk:

Hur sjutton kan vuxna människor gröta till det så förbannat kring två BARN?

Ja visst det låter bra! Efter Göteborg kan hon ta tåget ner till mig i Lund så ska hon och jag ha ett ordentligt snack om vad som hänt.
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Bra, då har vi två stopp nu på Ju fler som lägger näsan i blöt, desto-bättre-turnén!
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Nänä, Stenungsund måste ju komma efter Göteborg,eller möjligtvis innan :angel: :idea:
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Tja jag kan bidra med ett stoppp i Köping om det skulle vara så.


Någonstans kan jag liksom inte släppa hur illa skolan har skött detta. Att flickans föräldrar inte har alla hemma är ju en sak men hur kan skolan låta det gå så långt. Utan att reagera eller göra någonting. Just det här med att han blir slgen ser jag som extremt allvarligt faktiskt. Man gör inte så, och gör man det ändå får man stå för konsekvenserna. Varför ska pojken vara den som straffas liksom. Nej fy!
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Möte i lärarrummet för att en 11 åring gjort slut med sin tjej?? Har de inget bättre för sig på den skolan?:eek:
Undarar om hennes son går på Lekebergsskolan? Nej då har dom inget bättre för sig....
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

blir så ledsen för din sons skull. Han har inte gjort någonting fel! Han behöver int eha en anledning att göra slut. Vill han inte vara med henne så vill han inte. Föräldrar ska inte lägga sig i sånt där som mamman gjorde från början. Den där ungen har ingen rätt i världen att slå din son. Blir så upprörd
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Helt sanslöst hur dessa "vuxna människor" beter sig :eek: :mad:

Aldrig i livet att jag skulle acceptera detta uppförande från skolan sida eller från föräldrarna till tjejen :devil:
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

OM det vore så att det här handlade om ett par som varit gifta i 30 år och hade tio barn och massor av barnbarn och var medlemmar av en religiös sekt som förbjöd skilsmässor, då skulle jag nästan förstå omgivningens reaktioner på den här "separationen".

Men nu handlar det om barn, och jag tycker att de där som lägger sig i verkar sakna de mest väsentliga delarna av hjärnan, faktiskt.
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta av denna situationen. Men det är ju uppenbart att personer som är tillsammans som barn/yngre tonåringar inte gifter sej och skaffar barn inom en snar framtid.

Vad trodde mamman skulle ske? Att de skulle vara tillsammans för evigt?

Dock kan jag tänka mej att sonen och tjejen får snacka om detta nu när det blivit så galet. Varför han gjorde slut behöver han ju inte förklara en gång till, men varför bråket uppkom och alla är emot honom skulle jag vilja veta om jag var i din sons skor!
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Ingen som hellre vill snacka med flickans föräldrar? Eller åtminstone också... Tycker det är lite orättvist att lägga allt ansvaret på en 11 årig flicka, som tydligen fått en mysko uppfostran (a la TV-såpa). Så vitt jag vet har föräldrar ansvar för sina barn tills de fyllt 18?
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Som svar på Rubriken; Man ska inte lägga sig i alls, såvida inte de iblandade tar skada (Om pojkvännen slår min dotter lägger jag mig givetvis i). Men vanlig, hederlig Hjärtekross får vi alla uppleva och alla måste lära sig att hantera det.

Mamma och pappa kan inte rädda sin barn från alla obehagliga situationer genom hela livet. Man bör uppfostra sina barn till självständiga individer som själva tar beslut i sitt liv. Och varje persons kärleksliv är personligt, oavsett ålder.

Till dessa föräldrar skulle jag personligen faktiskt säga åt dom att lägga ner. Detta är bara början ^^
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

KL

Tack så jättemycket alla för ert stöd. Det har betytt mycket.
Det är lugnt nu.
Smockan från tjejen belastar jag inte henne för faktiskt, hon är verkligen inte den typen som slåss utan tvärtom, men det blev en situation där de stog och skrek i kör att hon skulle göra det och då klev min son fram körde fram ansiktet för att visa sexorna att han är skittuff....

Uppvigling eller vad det nu kan kallas för.

Samtalsresan runt landet är en jättebra ide, men jag tycker vi skickar runt mamman istället.....

Tack alla goa vänner:love:
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Herregud vilken röra :eek: :eek: , jag som var orolig att jag lade mig i när jag sade hej till sonens flickvän på Lunarstorm.-....Tur att det är lugnare nu iallafall, stackars din pojk som hamnade mitt i den där skiten......



Jag tycker också att den där mamman kan få åka på turne´ runt sverige, skicka henne till Örebro med vettja :devil:
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Jag tycker också att den där mamman kan få åka på turne´ runt sverige, skicka henne till Örebro med vettja :devil:
Jag tycker tjejens familj verkar störd. Mamman kan komma hit också, på sin turné. Jag har en del erfarenhet av störda kärringar vid dethär laget. :devil:

Bra FannyN att det är lugnare nu.
Jag är som jag är och skulle inte släppa det, utan åtminstone ta ett snack med skolan/anmäla rektor. De agerade väldigt mycket utanför sina befogenheter och kränkte din son ordentligt. Jag skulle se till att de visste att jag reagerade. Ordentligt.
Och jag skulle också kräva att de vuxna på skolan skulle ta ett snack med eleverna om att det som hände INTE är ok, och också VARFÖR det inte är ok.
Det verkar ju som om ungarna tror att livet är nån billig såpa där man kan bestämma över andra människors liv och val. Om de får leva kvar i den illusionen, hur ser det ut när de blir vuxna då?
Jag hade INTE tagit lätt på det, det är säkert.

Många kramar till dig och sonen.
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Vill bara förtydliga att jag inte menade att man skulle jävlas med flickungen på den där turnén, det var mer för att illustrera för hennes omgivning hur det går när alldeles för många lägger sig i alldeles fel saker.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 615
Senast: Tassa
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 956
Senast: mars
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 966
Senast: Elendil
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 442
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp