Hur mycket ska man lägga sig i

Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Tack alla som svarat i tråden.

Det blev värre än värst, flickans lärare sökte upp honom när han stod med kompisar och frågade om han visste att han gjort henne jätteledsen. Sonen blev vansinnig över detta hemma men förbjöd mig att ringa till någon.Igår kom han hem och berättade att rektorn bett honom om ett samtal där hon ville veta allt men han hade inte svarat så värst mycket för han tyckte det var pinsamt och att hon sedan gått runt bland barnen och frågat vad de trodde var problemet.Sonen skrek och gapade här hemma att han fick väl bli ihop med henne igen då så alla vuxna håller käften och inte lägger sig i hans privatliv.....dessutom var han arg för hon hade slagit till honom hårt över ansiktet påhejad av flera andra barn och kallat honom för svin....
Det är ju extra jobbigt för honom för han går i fyran och de andra i sexan.Han är dessutom en minimänniska.
Jag ringde då till sonens lärare och sa att nu får det vara nog. Hon berättade då att de hade haft ett möte i lärarrummet och pratat om hur de skulle göra för nu har barnen delat upp sig i två läger och det är ett jäkla hallå.Ett stort problem tyckte lärarna var att sonen inte vill berätta:crazy: Vår fröken förstod att sonen tagit illa upp och hon tycker inte själv att det är klokt, hon bad mig be sonen gå till henne om han blir ledsen över att någon annan lärare eller rektorn lägger sig i så kan hon gå med honom. Sedan frågade hon hur jag ville att det skulle lösas och jag sa att det är inte mitt problem ni måste få slut på bråket mellan barnen och alla tusen spekulationer om vad som är orsaken. Och jag sa att jag tillåter ingen att fråga sonen varför han tagit detta beslut. Eller ens prata med honom om det.
Flickans mamma får inte konfrontera honom i skolan för det är hans fristad och arbetsplats, vill hon något får hon gå via mig.

Tack för att ni lyssnar....

DU MÅSTE SKOJA!?!....det e ju inte klokt,tycker väldigt synd om er son han kan ju inte må så bra den stackaren.
försök få ett slut på detta så fort som möjligt.
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Ska ni ha "familjeråd" huruvida sonen ska bli ihop med tjejjen igen... verkar helt absurt i mina ögon. Det är väl ändå en sak mellan de två, sånt tillhör ungdomen. Det ska föräldrar inte lägga sej i. Hur gammal är sonen?

Har du inte hört talas om tvångsäktenskap? :angel:
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Man blir ju riktigt rädd hur hanterar de kriser i den skolan egentligen ett litet kärleks problem mellan två så små barn man blir ju skrämd hoppas inte mina barn råkar ut för en sån tjej och en sådan behandling av alla.Hur ska det gå för denna tjej när hon blir äldre. :eek: :eek: Jag håller på din son hoppas han mår bra trots allt som hänt:banana:
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

stackars din son :( förhållanden i ung ålder tar slut förr eller senare det vet väll alla... vad är det för fel på de vuxna som gör det till en sån jäkla grej!!!??? Du kanske borde ringa upp tjejens morsa och säga att nu får dom ge sig. Ska han vara tillsammans med henne för att hon inte ska vara ledsen?
 
Sv: Hur mycket ska man lägga sig i

Jag tror att anmäla en tolvårig flicka för misshandel gör mera skada än nyta.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 615
Senast: Tassa
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 956
Senast: mars
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 966
Senast: Elendil
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 442
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp