HUR mycket ska en hund sk**a???

Sv: HUR mycket ska en hund sk**a???

KL
Nån här som ger Nordic???

Jag ger mina Nordic Special Plus. Helst hamburgarna då de luktar mycket bättre än plasttuberna. Hundarna får dem frysta och ligger och knager samt slickar i sig dem. Tar mycket längre tid att äta så och deras magar verkar inte må dåligt av detta.

Hahaha ja det var väl inte riktigt så Gabbi menade, att hon gladeligen tog upp bajset efter Råda med händerna. Mer att konsistensen är sådan att man kan.
Åh, jag som hela tiden trott att hon inte orkade besvära sig med påse och använde händerna istället!! :eek:

:grin:

Det betyder inte att hundens skit är en kolbit
Nej och det har jag väl ändå inte påstått :confused:

jag ger kinesen Nordic (special tror jag den heter) funkar utmärkt, tror jag har gett honom i strax över ett år nu. Återförsäljaren häromkring (vi bor ju på samma ställe :D ) brukar dessutom ha det mesta hemma och är lätt att få tag i :)

Ja, du menar hon i Näsum? Det vore jättepraktiskt att köpa därifrån och slippa beställa med foderbil i stan! Och zoobutiken här har ju också James B-fodret!

japp jag menar hon. Har aldrig haft problem förutom när jag var sen ute och dom hade slut. Men det var ju mitt eget fel, oftast har jag kunnat köra upp och hämta dagen efter jag ringt :)

Liknande trådar

Hundhälsa Håller på och prövar mig fram genom foderdjungeln och behöver tips på vad som är värt att testa. Idag äter hon brit care duck & rice...
2
Svar
24
· Visningar
4 815
Senast: Monifa
·
Hundhälsa Min whippet kille på snart 2 år är inte en kul hund längre :cautious: För att dra allt lite snabbt. I november fick vi avliva vår...
Svar
9
· Visningar
1 623
Senast: MsOldie
·
P
Hundhälsa Hej! Min hund (stor pudel, hane, 6 år) har hela sitt liv haft ostabil mage. Jag har genom åren använt olika foder till honom och...
Svar
9
· Visningar
4 493
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Vissa påstår att hundar kan klia av för mycket protein, dvs får hunden onödigt mycket protein kan den få klåda av det. Inte fel protein...
Svar
12
· Visningar
6 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka