Hur mycket har era GPA Titium töjt sej?

Ia*

Trådstartare
Ja, ni ser ju rubriken;)
Jag har bara lyckats prova strl 56 och 58... 57 har inte funnits hemma på de ställen jag varit...
56:an sitter bra, trycker lite i pannan men ok.
58:an är stor! Min fundering är om 56:an töjer sej lite så är den bra. Men om den inte gör det så blir den för liten...

Aningens förvirrat... Hoppas ni fattar :D

Sv: Hur mycket har era GPA Titium töjt sej?

mycket fast jag bara har haft den på tävling

Så mycket som en storlek? Får kanske bli en 56 då i så fall.

Min har nog töjt sig nästan en hel storlek om inte mer:crazy: Typ tappat passformen lite fast det är fortfarande den jag använder mest! Köpte en lite trång JW i scandinavium förra året och den är fortfarande svintrång så jag tar hellre GPA:n ha ha:p

Nej min har inte töjt sig så mycket faktiskt.
Eller jag har den med fler lufthål på strecket och ventilation därbak, vet ej om det är titium eller textium :p

Urk, nu blev jag ju inte så mycket klokare.. Men det lutar åt en 56. Vill ju inte riskera att få en hjälm som faller ner över ögonen när man hoppar...

Liknande trådar

Ridning ok, har en fråga. Mamma sköter om hästen hemma i sverige åt mig och hon blev tipsad att använda stångbett, eller hackamore med bett...
Svar
13
· Visningar
2 823
Senast: Badger
·
Utrustning Jag köpte en JW-hjälm idag i storlek 57. Har 56 i min gamla Euro-lite. Min första fråga är om JW-hjälmarna är lite mindre i storlek än...
Svar
9
· Visningar
1 438
Senast: CallMeAce
·
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
21 694
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?