Hur moppa laminatgolv?

Sv: Hur moppa laminatgolv?

Tjusigt!

Var ni duktiga och drog loss lister och sånt innan ni la golvet, eller ligger det "löst" innanför listerna?
 
Sv: Hur moppa laminatgolv?

Tjusigt!

Var ni duktiga och drog loss lister och sånt innan ni la golvet, eller ligger det "löst" innanför listerna?

Vi tog bort listerna, och så köpte vi nya, för de var rätt fula de gamla. Om du kikar på bilden, till höger om kylskåpet syns en bit list rätt tydligt.
 
Sv: Hur moppa laminatgolv?

Gud vilket snyggt golv! Finns det i andra färger med?
Ni som bor i hyresrätt, är det åt privat eller åt typ Akelius eller liknande?
 
Sv: Hur moppa laminatgolv?

Gud vilket snyggt golv! Finns det i andra färger med?
Ni som bor i hyresrätt, är det åt privat eller åt typ Akelius eller liknande?

Ja, se Tassetass tråd om Tundragolv. Vi bor i privat hyresrätt, och vi har inte frågat innan vi la in golvet. Dels såg det för jävligt ut innan, så vi gör värden en tjänst, dels besiktigade de inte lägenheten innan vi flyttade in, så det var nog redan där då....:-)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: Trassel12
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 184
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 977
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp