Ramona
Trådstartare
Det jobbigaste i detta är att jag tycker att jag är en frisk person, men någonting är ju uppenbarligen fel på mig eftersom jag är så trött. Just nu känner jag mig som en hypokondriker! Jag är ingen människa som skulle få någon som helst sjukdomsvinst, jag vill verkligen inte vara sjuk, men något stämmer ju inte. Och just nu känns det som att jag sakta men säkert håller på att gå sönder. Min galla är skitjobbig och jag har kramper nästan varje dag. Mitt knä small till på jobbet för dryga månaden sen och gör ont sen dess (molande värk), men nu haltar jag inte längre och när jag ringde till vårdcentralen och frågade om det behövde röntgas svarade sköterskan att det inte var prioriterat förrän corona-skiten är över. Jag skulle kunna sova 20 h per dygn om jag fick och ofta måste jag bara gå och lägga mig eftersom jag inte klarar av att vara vaken längre. Och grejen är ju att jag i perioder haft det såhär! Jämför jag vad jag orkar med på en dag och vad andra människor orkar med så ligger ju jag verkligen i lä. Jag har ont typ överallt. Och egentligen är jag ingen gnällig person, jag är rätt så tuff och jag klarar mycket innan jag börjar klaga, men just nu har jag liksom fått nog. Min hals är svullen på höger sida så vilken lekman som helst kan se det. Det var en av sköterskorna på jobbet som sa att jag borde kolla min sköldkörtel eftersom jag "har en krage runt halsen", vilket jag har men inte märkt själv.
Och alla undersökningar de senaste åren visar att jag typ är frisk. Trots att jag har ont i gallan hittades inga stenar längre och det var ju bra att stenarna som jag blev diagnoserad med för flera år sen är borta, men vad fan är det som gör ont då? Och börjar man googla på skiten tycker man ju att alla symptom passar.
Jag tycker att jag äter bra, jag har dessutom sen detta började börjat äta järntillskott, d-vitamin och magnesium för att försöka mota olle i grind, men jag vette fan om det hjälper någonting alls.
Och alla undersökningar de senaste åren visar att jag typ är frisk. Trots att jag har ont i gallan hittades inga stenar längre och det var ju bra att stenarna som jag blev diagnoserad med för flera år sen är borta, men vad fan är det som gör ont då? Och börjar man googla på skiten tycker man ju att alla symptom passar.
Jag tycker att jag äter bra, jag har dessutom sen detta började börjat äta järntillskott, d-vitamin och magnesium för att försöka mota olle i grind, men jag vette fan om det hjälper någonting alls.
Senast ändrad: