hur många

Sv: hur många

Hoppar 1 gång i veckan. Ibland lite markarbete äver små hinder också.

Jag hoppar ca: en gång i veckan med min häst. Varannan vecka tränar jag för tränare och varannan vecka hoppar jag själv.. hihi :P Och sen i bland blir det lite skmå serier och bomarbete emellan de:P hihi :D

ca 2 gånger i veckan är det tävling blir det ca 3 gånger i veckan. hoppning är inte alltid höga o krävande hinder, det kan vara lite små övningar o gymnastik hoppning. :)

1-2 gånger i veckan ungefär, alltid för tränare.
+ tävling då. och sen har jag ofta med bommar o sånt i det vardagliga markarbetet..

Ca en gång i veckan, varannan vecka för instruktör. När jag hoppar hemma blir det bara några språng och mer lydnad och gymnastik varvat med dressyr. Sen blir det något språng i skogen nån gång i veckan också om det kommer nån stock i vägen. :) Har en fyraåring så det blir inte så mkt hoppning för vår del...

Senast ändrad av en moderator:

Räknar man hoppning som allt som inkluderar färgade bommar blir det 7 dagar i veckan.
Dock inte med samma häst...

Menar man med hoppning ordentliga hinder runt åtminstonde metern blir det ca 1 gång i veckan +tävling.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 388
Senast: MalanMjöl
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Var: Strawberry arena, Solna. När: Torsdag till söndag den här veckan. TV: TV4, TV12 och TV4 Play sänder cirka 20 timmar utspritt på...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En dags paus blev det för hästfolket på Flyinge innan det var dags igen - idag drar andra veckan av SWB Equestrian Weeks igång, nu med...
Svar
0
· Visningar
90
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppningens världscupsäsong fortsätter med den andra deltävlingen i Helsingfors – och det ska ridas femstjärnig fälttävlan i Frankrike...
Svar
0
· Visningar
54
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka