Diabetikern
Trådstartare
Jag är sugen på att sätta in en TV i vårt sovrum. Jag har en ståendes nu och funderar på att sätta upp den så man kan se program. Upplever att kika på mobilen blir för litet.
Dock har vi en jäkla massa TV/data skärmar och började fundera på hur vanligt det är.
Min mor har TV i vardagsrum och kök samt en platta hon tar med ut och kan sitta med.
Min bror har tv i vardagsrum och alla sovrum (3st) + plattor
Om jag sätter upp denna har vi en i vardagsrummet, en i köket (används knappt) tonårssonen har en TV + platta samt i vårt sovrum Misstänker att den i sovrummet knappt kommer användas men nu står TV:n på golvet inne i ett gästrum (vi har redan skänkt bort en TV)
Så hur bor ni och hur många TV/plattor/Skärmar har ni?
För att ha så mycket skärmar som jag har så ser jag väldigt lite på TV
Dock har vi en jäkla massa TV/data skärmar och började fundera på hur vanligt det är.
Min mor har TV i vardagsrum och kök samt en platta hon tar med ut och kan sitta med.
Min bror har tv i vardagsrum och alla sovrum (3st) + plattor
Om jag sätter upp denna har vi en i vardagsrummet, en i köket (används knappt) tonårssonen har en TV + platta samt i vårt sovrum Misstänker att den i sovrummet knappt kommer användas men nu står TV:n på golvet inne i ett gästrum (vi har redan skänkt bort en TV)
Så hur bor ni och hur många TV/plattor/Skärmar har ni?
För att ha så mycket skärmar som jag har så ser jag väldigt lite på TV