M
mooi
givetvis inte. Så länge jag slipper så får andra äta hur de villGärna.
Så länge du intehar några invändningar mot att jag äter min med varm mjölk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
givetvis inte. Så länge jag slipper så får andra äta hur de villGärna.
Så länge du intehar några invändningar mot att jag äter min med varm mjölk
Vet du om det är nån som har doktorerat på temmlor? Temmlan har ju anor från 1500 talet men först 1850 så gjordes den första riktiga temmlan med mandelmassaIngen. Jag glömde min semlebulle hemma (veckopendlar) och köpesemlor är torra, smakar ingen kardemumma och är allmänt smaklösa, så jag får vänta tills på fredag när jag är hemma igen.
Om jag hittar till ett konditori- en enda. I mataffären säljs de i tvåpack och jag fixar inte att slänga mat....
Bakar idag, så det blir en eller två beroende på hur stora de blir. Försöker mig också på att baka glutenfria semmelbullar. Jag är skeptisk men vill ge det en chans.
Förstår att du är skeptisk, glutenfritt är svårt.
Själv står jag inte ens ut med den laktosfria grädden, utan medicinerar för att kunna äta min(a)!
Fattas bara att personen som ska äta dem är allergisk mot nötter också!De här jag gör vid sidan blir både gluten- och laktosfria. Det du!
Fattas bara att personen som ska äta dem är allergisk mot nötter också!
Som tur är inte i detta fall. Däremot är jag inte skeptisk till laktosfri grädde på samma sätt som du. Den får en annan konistens som vispad, det är allt jag märkt. Ska ta och göra ett blindtest senare idag gällande smaken. Är den sötare än vanligt, tycker du, eller vad smakar annorlunda?
Ingen
Ikea hade semlor 2012 men verkar inte ha dom i år (dom kör väl med full fart för Kinesiskt nyår antar jag). Däremot har Svenska kyrkan/Norska sjömans kyrkan semlor på sin söndags BBQ. Så jag och min Finska vän tänkte gå (han hade tänkt baka precis som förra året, men glömde alla ingredienser när han flyttade ).
Jag har ju ätit en semla på IKEA iår. Gjorde det under en lunch i januari typ, så allt finns de.Ingen
Ikea hade semlor 2012 men verkar inte ha dom i år (dom kör väl med full fart för Kinesiskt nyår antar jag). Däremot har Svenska kyrkan/Norska sjömans kyrkan semlor på sin söndags BBQ. Så jag och min Finska vän tänkte gå (han hade tänkt baka precis som förra året, men glömde alla ingredienser när han flyttade ).