Hur många sadlar har ni?

Noll häst/ar och en sadel, en Prestige golden star. Sålde min golden star som jag satt väldigt bra när jag sålde min häst. Är dock 184 cm lång och sitter väldigt dåligt i många sadlar eftersom de är för små, så när jag hittade en golden star i samma storlek som jag hade innan så köpte jag den. Dock passar den inte alls på hästen jag rider nu, trots att den ligger bra på många hästar!

Jag tror att jag har 7. Eller 8. Låt oss se nu:

Trainers cross country hoppsadel
Trainers dressyrsadel
Passier dressyrsadel
Pfiff hoppsadel
Anita Sande hoppsadel
Windsor elite hoppsadel
Zaldi dressyrsadel (denna har dock försvunnit, lånade ut den för något år sedan)
Phoenix Vogue bomlös dressyrsadel

Använder i dagsläget endast 2 av sadlarna, har 3 hästar :p

Jag har en hopsadel (County Conquest) men ingen häst ;)
Har haft den till salu men inte orkat engagera mig riktigt. Använt den lite på medryttarhästen men den passar halvbra så den hänger mest. Nu hänger den iaf i en sadelkammare och inte hemma i min lägenhet :D

Liknande trådar

Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
160
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på...
2
Svar
22
· Visningar
1 568
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 522
Senast: Elise4321
·
Utrustning Har hööks slutat sälja sadlar förutom sitt egna märke ?
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka