Men sluta följ mig?
Jag förstår inte att du fastnar vid vem som kommenterar på ett socialt forum . 99 % svarar på vad som skrivs, inte på vem det är som skriver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men sluta följ mig?
Jag tror jag har uppemot 15 sadlar till 8 hästar. Flera av dem är gamla/inte värda mer än max 1000kr och hänger mest men braåha ifall nån blir smalare/vidare etc. De flesta hästarna delar på en wintec, Knights, Albion och thorowgood. Inga direkta lyxsadlar alltså. Jochen hennigsadeln bor i bostadshus. Aldrig att den får sova i stallet, hur väl det än är låst och larmat.
Vad är det konstiga menar du? Det är ju knappt något kapital låst i sadlarna. Det är inte tio cwd, Bruno och amerigo som hänger och väntar på bättre tider.Men har du 8 hästar du äger ? Och 15 sadlar till dem dessutom ?
Vad är det konstiga menar du? Det är ju knappt något kapital låst i sadlarna. Det är inte tio cwd, Bruno och amerigo som hänger och väntar på bättre tider.
Varför undrar du/anmärker på hur många hästar/sadlar jag har? Eller hur föreslår du att jag ska tolka ditt inlägg där du först citerar mig??
Fattar inte vad du svarar på ?
Varför undrar du/anmärker på hur många hästar/sadlar jag har? Eller hur föreslår du att jag ska tolka ditt inlägg där du först citerar mig?
Jag tror jag har uppemot 15 sadlar till 8 hästar. .
Det står ju i mitt första inlägg.Jag har svårt att förstå vad du svarar på helt enkelt ? Min fråga var har du 8 egna hästar och 15 sadlar till dem. Kort och gott.
Jag tror jag har uppemot 15 sadlar till 8 hästar. Flera av dem är gamla/inte värda mer än max 1000kr och hänger mest men braåha ifall nån blir smalare/vidare etc. De flesta hästarna delar på en wintec, Knights, Albion och thorowgood. Inga direkta lyxsadlar alltså. Jochen hennigsadeln bor i bostadshus. Aldrig att den får .
Det står ju i mitt första inlägg.
Jag undrade som sagt om du äger 8 hästar själv och har 15 sadlar till dessa egna 8 hästar
Skulle det vara något konstigt med det eller varför undrar du det?Jag undrade som sagt om du äger 8 hästar själv och har 15 sadlar till dessa egna 8 hästar
Ursäkta att jag "lägger mig i", men på vilket sätt är det relevant i tråden om @Cherarriduracell äger, är fodervärd eller nåt annat? Jag har försökt fatta, men lyckas inte riktigt.
Det här är ju snudd på komiskt. För du bok över användares hästar?Jag undrade som sagt om du äger 8 hästar själv och har 15 sadlar till dessa egna 8 hästar
Skulle det vara något konstigt med det eller varför undrar du det?
Det här är ju snudd på komiskt. För du bok över användares hästar?
Nej det hör inte till ämnet som sagt utan snarare blev det OT utifrån att detaljerna och påståendena hamnar bortom trådens ämne . Så nej - helt rätt - det platsar inte här alls .
Men... Frågan är hur många sadlar man har. Hen svarar att hen har 8 hästar och 15 sadlar. Helt relevant till tråden. Sen började du ifrågasätta - av oklar anledning - huruvida hen äger hästarna själv Med andra ord du som gick helt OT, tydligen provocerad på nåt sätt eftersom du valde att ifrågasätta just henom. Fattar inte.
Va?
Vet inte du var Intesåsnällo bor?!?