hur många klasser

Sv: hur många klasser

3-4 klasser på 2 dagarsmeeting.
4-5 klasser på 3 dagarsmeeting.
Allt beroende på form, klasser ,ålder av häst.
är de en unghäst kan dom bara få gå 1 klass per dag.

jag brukar köra en klass mer än hur många dagar det är! :idea: men är det inga höga klasser eller så så går det ju kannske med typ 4 klasser på 2 dagar.

Håller helt med FT_ryttare, hon är klok :angel: :D

hehe som ft_ryttare skrev så brukar jag göra :banana:

Brukar bli en klass mer än själva meeting dagar. Dock endast 1 klass per dag med mina unghästar. Allt beror på resan ditt, hur hästarna är som individer. Med alla hästar har man en egen plan och upplägg.

jag ocksa 3-4 klasser pa tva dagar och 3-5 pa 3 dagars...
beror saklart pa alder, utbildning, underlag, klasser, mm mm mm

Tycker 5 klasser är ganska mycket på ett 3-dagars meeting. Beror iof på status av tävling, men mina går sällan fler klasser än 3 på ett tredagars meeting av nationell status.

Jag brakar rida högst 3 klasser med mina på ett meeting och om det är lätta klasser kanske 4 klasser. Men kommer ALDRIG att rida 5 klasser :eek:
men då rider jag också ganska höga klasser

Håller med, 5 klasser är väldigt mkt!
2 dagars: 2 eller 3 klasser
3 dagars: 3 klasser

Aldrig mer!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Snurrfia
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur