Hur många filmer har du..

Lycanthrope

Trådstartare
..på dvd?

Det verkar variera väldigt hur mycket filmer folk har i sina hyllor!

Jag har inte engagerat mig i att räkna dom än, några hundra iallafall. Har alltid varit filmintresserad och fått väldigt mycket filmer innan dom släppts på dvd osv.

Sv: Hur många filmer har du..

Kanske 15. Tittar väldigt sällan på film, samt tycker det är tråkigt att se samma film igen= ingen ide att köpa, utan hyr hellre om jag vill se något.

Jag har band of brothers, the machinist och apocalypto i plåtlådor. Inget mer. På mina hårddiskar finns däremot desto mer.

Inte en enda :D

Valde bort film ur mitt liv under de år jag hade fruktansvärt dålig ekonomi. Sedan har det aldrig blivit av att börja igen.

Runt 4-500 tror jag, de flesta ligger i lådor just nu, men så fort jag fått plats för dem ska de upp igen :-)

Jag har över 200 + några serier.
Älskar att köpa och se på film, men det kostar ju en del, så jag har sett lite på datorn också, så att säga :p

Oj, jag har barn också...

Men filmer för vuxna:

*7 säsonger McLeod´s Daughters
*4 säsonger Criminal Minds
*6 säsonger (alla) Mord i sinnet
*1 säsong The Flying Doctors
*Hela Band of Brothers

63 andra filmer :) + 72 filmer för barn tex "Alvin och Gänget" och flera ur "Landet för länge sedan" serien.

Tror att det finns 6-800 filmer här hemma (inräknat ett 10-tal serieboxar).

Hej, jag heter Septicemia och är filmberoende.

De ligger på vinden och kommer ges bort/slängas när jag orkar gräva fram dem. Sparar nog ett par gamla favoriter bara. Slutade köpa DVD:er för flera år sedan ungefär samtidigt som när jag slutade se på ång-TV - om det inte är viss direktsänd sport. Väntar med spänning på att resten av världen (och branschen!) ska följa med i utvecklingen av global TV. (Film har tyvärr tappat kvalitet i jämförelse med TV-serier. Dessutom tycker jag det är roligare med serier där man kan få fördjupa sig i karaktärerna.)

/V

..på dvd?

Det verkar variera väldigt hur mycket filmer folk har i sina hyllor!

Jag har inte engagerat mig i att räkna dom än, några hundra iallafall. Har alltid varit filmintresserad och fått väldigt mycket filmer innan dom släppts på dvd osv.

Om man räknar bort musikvideos, som jag har bara 'därför att', så har jag 'Det' och den finfina kulturgärningen 'Sound of Näverlur'. Kanske någon till.

Jag tror det vore en idé att skaffa tv innan jag utökar mitt sortiment.

Kanske fem? Älskar film och ser massor, men hyr och streamar istället.

Vi har två stora billys bokhyllor fyllda med film fast dvderna rymms i en och vhs i den andra. Och mer har vi...

Kanske ett 40-tal varav majoriteten är serier. Köpte nog den senaste för fyra-fem år sedan.
Är ytterst ointresserad av film och TV-serier.

Kanske 20 st + några i datorn. Jag köper inte så mycket film och ser nog inte så mycket heller faktiskt. Däremot kollar jag ett gäng tv-serier och dem har jag ju i datorn.

Någonstans mellan 600 och 800 just nu tror jag (lite osäker efter separationen med exet) + ett par hundra på VHS, en handfull blu-ray och några hundra i datorn. :)

/Nixehen - filmnörd.

Jag tror inte att det finns en enda kvar längre. Allting streamas eller laddas ner.

Oj. VÄLDIGT många. Min sambo är filmfantast och envisas med att äga alla filmer han ser. Ibland kan han låna, men då köper han oftast de filmer han gillar sen iallafall :banghead:

Vet inte riktigt vart vi ska göra av alla...

Typ 2 :p

Tittar på film varje dag, ändå har jag nog aldrig köpt en dvdfilm i hela mitt liv (förutom en box med FRIENDS )

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 201
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 693
Senast: Badger
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 990
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 586
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar