hur många ägare kan stc registrera på en häst?? :confused:

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
M

misscocacola

håller på att plugga till b-tränarlicensprovet som jag ska göra på tisdag :crazy:

saken är den att jag inte finner en fråga.. har letat och letat och letat men finner det inte på nåt ställe :mad: frågan är:

hur många ägare kan stc registrera på en häst?

har för mig att det är nånstans mellan 15 och 20 men kommer inte ihåg exakt :smirk:

Sv: hur många ägare kan stc registrera på en häst?? :confused:

det finns ingen begränsning på hur många som får stå som ägare på en häst det kan va hur många som helst...!!!:rofl:

håller på att plugga till b-tränarlicensprovet som jag ska göra på tisdag :crazy:

saken är den att jag inte finner en fråga.. har letat och letat och letat men finner det inte på nåt ställe :mad: frågan är:

hur många ägare kan stc registrera på en häst?

har för mig att det är nånstans mellan 15 och 20 men kommer inte ihåg exakt :smirk:

Det är 16 stycken de kan registrera... Har du inte gått b-tränarlicenskursen? :D

Det är 16 stycken de kan registrera... Har du inte gått b-tränarlicenskursen? :D

nej för jag går på ett naturbruksgymnasium så vi får göra b-tränarprovet i skolan åsså får man hoppas på att man lärt sig nånting under alla dessa åren :p :devil:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 492
Senast: Bee
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 538
Senast: malumbub
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 215
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat