Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju inte helt lätt o få till alla momenten man blir ju lite arg på sig själv bara när man klantar sig och det händer ju alla då och då men otroligt snälla djur ändå som tur är .
Resultatmässigt var det ju sjukt jämnt, har nog aldrig vart med om en tävling med 11 placerade under 50 straff. Men kul med en domare som kunde använda hela skalan
Fast det gjorde den väl ändå inte. Så många under 50 och så få mot 70...Nej domaren låg lite väl högt i poängen skulle jag vilja säga. Det var flera som var glada att för första gången hamna under 50. Iallafall fick dottern alldeles för bra betalt på ena hästen mot vad den gick... enligt oss. (66 mot väntade bra bit över 70) Dock spelar det ju bara roll vid kval, annars inte.Resultatmässigt var det ju sjukt jämnt, har nog aldrig vart med om en tävling med 11 placerade under 50 straff. Men kul med en domare som kunde använda hela skalan
Fast det gjorde den väl ändå inte. Så många under 50 och så få mot 70...Nej domaren låg lite väl högt i poängen skulle jag vilja säga. Det var flera som var glada att för första gången hamna under 50. Iallafall fick dottern alldeles för bra betalt på ena hästen mot vad den gick... enligt oss. (66 mot väntade bra bit över 70) Dock spelar det ju bara roll vid kval, annars inte.
Det var jag har kollat videon nu i efterhand och ritten var faktiskt värt mer... Men av någon anledning verkade hon inte tycka om min häst, slutkommentarerna var inte direkt positiva...
Fast det gjorde den väl ändå inte. Så många under 50 och så få mot 70...Nej domaren låg lite väl högt i poängen skulle jag vilja säga. Det var flera som var glada att för första gången hamna under 50. Iallafall fick dottern alldeles för bra betalt på ena hästen mot vad den gick... enligt oss. (66 mot väntade bra bit över 70) Dock spelar det ju bara roll vid kval, annars inte.
Man brukar väl inte ligga på runt 20:e plats efter dressyren med dina dressyrpoäng, snarare runt 5-6 plats kanske ? Ok för att jag inte har startat ännu i år men så stor skillnad kan det ju inte vara från förra året då var jag placerad på 55 straff eller nått i dressyren med felfri hopp och terräng. Lägg på 10 straff på alla så närmar det sig nog dom normala poängen. Såg ju inte dig alls i dressyr eller hopp men gick han ovanligt bra i dressyren fick du ju väldigt dåligt betalt isåfall
Men alla kanske har tränat dressyr som attan denna veckan
På hoppbanan såg det ovanligt bra ut i år tycker jag och det var kul att se!
OBS! För enligt Novalie så var nämligen alla idioter som river ut sig i Baståsen denna helgen
P.S
Lukas såg väldigt fin och säker ut i terrängen, men jag håller fortfarande inte med om jag tycker han är så värst liten, eller han ser inte liten ut iallafall!