Hur luftar jag min Volvo BM650?

A

Ally McPiece

Lånade ut traktor till en granne igår. Jag sa åt honom att den är nästan tom på diesel så den måste tankas. Nu när jag vred på nyckeln så fick jag dieselstopp. Jag vill strypa grannen med en blöt handduk.

Nu hittar jag inte instruktionsboken heller.

Vilken bra dag det här blir...

Sv: Hur luftar jag min Volvo BM650?

Jag har en BM600, det borde vara samma sak på den som på din 650. Om du vill så kan jag skanna in kapitlet om luftningen ur min instruktionsbok?

Jag har en BM600, det borde vara samma sak på den som på din 650. Om du vill så kan jag skanna in kapitlet om luftningen ur min instruktionsbok?

Å vad snälltav dig! Men det löste sig. En kompis pojkväns pappa ringdes hit. Han visade hur man gör, så nästa gång kan jag själv!

Grannen hade ingen aaaaaning.

Har slutat låna ut mina grejor för oftast kommer de tillbaka trasiga.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 110
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Stergo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 393
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 431
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar