Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Personen ville ju få hästen att sluta stegra.
Har hjälpt henne så gott jag kunde, med tips om tränare, Jag fattade att hästen skulle lära sig att inte stegra för att ta kommandot över sin ägare.JEn instruktör inom kommunikation och tricks kan väl även hjälpa människor som har "problem" med sina hästar?
Har hjälpt henne så gott jag kunde, med tips om tränare, Jag fattade att hästen skulle lära sig att inte stegra för att ta kommandot över sin ägare.
Han har nog en hel del överskottsenergi, han har inte gjort något på flera år, har skrotat i en hage innan vi tog han,(ska slaktas annars), vi har inte provat med vagn än, det tog lång tid innan han lugnat ner sig och vart hanterbar efter flytten och, som han är så är det markarbete som gäller, alla hästar har nog överskottsenergi nu det är ju svinus kallus ute så det är väldig begränsat med tid att motoinera hästarna på. Tack för tipset om gjorden, har du provat en sån? (Han är alltså jätte het och stark) Beter sig och ser ut som en hingst en riktig stadig och för tillfälllet fet häst , han är inte mycket mindre än våran ardenner och ska vara travar nordis.
Att hästen har överskottsenergi innebär inte att det får bete sig hur som helst, att göra som din häst är INTE ok.
Man kan släppa dem lösa i ridhus, paddock elelr i enhage och busjaga dem lite med en långpisk.