Hur långt har ni kommit med era 04?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur långt har ni kommit med era 04?

Håller båda tummarna för er! Hoppas på glada nyheter!

kl
Red på banan idag, vilket inte händer allt för ofta. Kompis fick agera fotograf så tänkte dela med mej lite bilder. Blev bara skrittbilder då min kamera inte gillar då det går för fort :smirk:
Har inte heller ridit på bett på väldigt länge, så hon va lite tjafsig i munnen med, ovant å så. Första gången med nosgrimma med, så jag tyckte hon tog det bra :p

Bonusbild från hagen

Läste på lite bättre själv nu och fattar det som att jag får starta min danskfödda :bump:

*kl*

Hur har era h'star det med tandf'llningen? Tiger fick ju hj'lp med sina b[da andra i ;verk'ken n'r vi var hos tandis i somras. Nu verkar det som att han beh;ver hj'lp med den tredje ox[... Men vi skulle isf komma i nov, innan dess 'r t'nderna inte redo o plcokas ut.

Ni f[r gissa lite p[ bokst'verna [, ' och ; :rofl:

*kl*

Hur har era h'star det med tandf'llningen? Tiger fick ju hj'lp med sina b[da andra i ;verk'ken n'r vi var hos tandis i somras. Nu verkar det som att han beh;ver hj'lp med den tredje ox[... Men vi skulle isf komma i nov, innan dess 'r t'nderna inte redo o plcokas ut.

Ni f[r gissa lite p[ bokst'verna [, ' och ; :rofl:

Testa control shift eller alt shift...eller nåt sånt, så brukar tangenterna fixa till sej :D
Ang tänderna så har det gått fint för Lynette att fälla dom själv. Ska dock ta ut en tandläkare och kika igenom munnen på henne snart.

Båda mina var ju hos tanläkare i april/maj i år. De fick också hjälp med att plocka ut sina tänder som skulle fällas. Plus att båda hade vargtänder som togs.
Tandläkaren tyckte jag skulle komma tillbaka efter ca 6 månader för ny koll, och det blir ju nu i november i så fall.
Vet dock inte om jag ska kolla Carisma, nu när hon är dräktig, eller om jag ska vänta tills fölet är ute, till nästa år. Får se om jag stöter på problem helt enkelt....

Har fått lite bilder på Lasse, av en kompis som är fotograf, ska se om jag kan ladda upp dem......

Här kommer då lite färska bilder på Lasse. Vi rider mkt sällan på banan, detta gjorde vi endast för fotograferingens skull, så vi ser ju ut därefter :angel: Iaf jag :o Lasse är där inget fel på, han gör alltid sitt bästa :love:
Kommentera gärna :rofl:
Bilderna är tagna av en kompis till mig och är därför hennes. Respektera tack!

Trav
lasse3-1.jpg

lasse4-1.jpg

lasse1-2.jpg

lasse5-1.jpg

lasse6-1.jpg

forts följer......

... forts :angel:

Galopp
lasse11.jpg

lasse10.jpg

Och en snuttebild :love:
lasse12.jpg

Ursäkta bildbomb, men jag skyller på att det var längesedan Lasse fick visa upp sig ;)

Hoppas de blev lagom stora, annars ber jag om ursäkt för det med :D

Ja, dom flesta säger att hon är rätt feminin :p

Din lasse är grymt snygg! Måste va supernöjd med honom?!

black_darling: Vad fin hon ser ut på ridbilderna. Hon är verkligen snygg den tösen :).

Sass: Lasse är dödsläcker! Kul att se ridbilder från er igen.

gud så söt han är lilla lasse, hur stor är han nu?

Igår verkades mina två , o båda är rejält överbyggda o trötta för tillfället. så jag som planerat o sätta igång med ordentlig träning får istället vänta och sysselsätta mej med 4 åringen jag har, calles storebror är på besök ;)

Hittade detta på swedehorse:

Särskilda bestämmelser
4-årschampionat i hoppning 2007

Rätt att deltaga har 4-åriga svenskfödda och i utlandet födda (svenskägda), i ASVH registrerade hästar med grönt, vitt, gult eller grått hästpass. Startberättigade är även ston födda 2002 med i ASVH registrerad avkomma. Häst ska vara registrerad i ASVH före start i kvalverksamheten

Dock har min danskt pass med svenskt nr i :confused:

FINA ni är :D

B_D: Nu får jag trycka alt pluss shift hela tiden f;r det lgigero lika bokst'ver p[ olika platser :eek: och ibland inget : och ngt plustecken hittar jag inte. Suck, jag ska nog l'mna buke tills ikv'll p[ min egen dator :rofl:

FINA ni är :D

B_D: Nu får jag trycka alt pluss shift hela tiden f;r det lgigero lika bokst'ver p[ olika platser :eek: och ibland inget : och ngt plustecken hittar jag inte. Suck, jag ska nog l'mna buke tills ikv'll p[ min egen dator :rofl:

haha! Brukar bli sådär för mej med, engelskt tangentbord... de ska gå å få bort på nå vis :p

En kompis syrra har en fin hingst, skimmel dock... men de skulle va himla kul att ta ett föl på henne om några år. Men jag ska vänta å se hur hon utvecklas först. Men tror de skulle bli ett fint föl med den blandningen faktiskt :p

Tack allihopa :bump: Vad snälla ni är mot Lasse-man!

Jag är grymt nöjd med honom! Han har varit så sjuk under sin uppväxt att han varit väääldigt nära avlivning mer än en gång. Då trodde jag aldrig att jag ens skulle kunna rida in honom :love:

Tror jag ska mäta honom imorgon, var ett tag sen, han ser liiiite högre ut på bilderna faktiskt ;) Man blir ju hemma-blind!

quick Om jag har förstått det rätt så får du lov att tävla din danskfödda häst i championaten, om du har svenskt registreringsnummer på henne. Tror dock inte att du får vara med i breeders. Men champioaten är jag ganska säker på ;) Har själv en dansk dam, och det är så jag har uppfattat det iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 950
Körning Hur har ni gjort för att trafikträna era körhästar? Min fjording är ganska cool med det mesta, han är van vid bilar, traktorer och...
Svar
12
· Visningar
2 339
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 526
Senast: moonstruck
·
Hästvård Hade inte så stor koll på borrelia innan min häst fick det, men har sen dess läst en del, både här och på andra ställen, och bland annat...
Svar
15
· Visningar
2 563
Senast: LaMaya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama