Sv: Hur långt har ni kommit med era 04?
KL
Nu har min lilla snutta fått åka på bete. Och hon varsååååå duktig
Jag skulle lasta henne med min pojkvän så jag tänkte sända in henne till han men jag hann inte ens ställa henne rätt vid transporten så gick hon in för han råkade visa en banan för henne
Så jag behövde inte ens säga till henne hihi. Upp med bommen bara och igen med luckan.
Jag trodde att hon skulle bli lite till sig när vi kom fram för vi harinte åkt nå till andra ställen än så länge förutom när hon kom till mig men när vi stannade och öppnade lemmen bak så tänkte hon stå kvar och äta...hon såg så rolig ut, så ut som att hon tänkte... njae, det är nog bäst att stå kvar jag vet ju inte vart jag är nu
Sen backade hon när jag sa åt henne och när hon kom ur så kikade hon lite runt bara och började äta gräs sen, heeelt coool!
Jag är såååå stolt!!
Dessutom går ridningen så bra nu! Red i förrgår lite på plan och det går kanon, hon spände sig lite som vanligt i början men jag kunde utan problem säga åt henne att matte visst skulle sitta kvar och inte ville leka rodeo
Sen när hon slappnar av efter några minuter går det så himla fint och jag travade två långsidor i varje varv.
Jag är verkligen hur stolt som helst över henne!
Nu vart det långt, men var tvungen att berätta vad glad jag är över henne nu hihi, (hon har ju varit billig ganska många gånger
)