Hur långt har ni kommit med era 04?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur långt har ni kommit med era 04?

Aha! Supersnygg va han i vaje fall :love:
Japp hingsten måte vara anmäld.
Men har du planerat några andra tävlingar i vår och sommar?

Min är efter Show Note.
Och mitt sto Barbie Cat

Tror han är den enda palominon efter Show Note faktiskt.

Här kommer en bild från idag på ridtur ute på mig och min syrra ( upptvingad) på mor och son :) blev tyvärr en skräcktur inte på grund utav bäbisen. utan Morsans hans brunstar och levde rövare med hästrädda syrran. Fick ta ett tags övertalning innan hon vågade byta och rida Chili i stället. Medans jag tog hand om PMS kärringen :crazy: :mad: Han var som en ängel hela tiden :love:

Bild015-1.jpg
[/IMG]

Och här var det bytt

Bild027-2.jpg
[/IMG]

Han ser jätte fin ut! Jag älskar gulingar!!!:love:
De blir Halter på April show. Hade hoppats på att galoppen skulle funka så bra att jag vågade på mig en Hunter med, men jag är inte riktigt säker än.
Ska du ut nått med din?

Tack Tack så mycket :bow:
Era läckerbitar är :love: också
Hur stora är era nu? Tror ni de har växt klart?

Jag tänkte försöka mig på en D tävling någon gång i april
och sedan får vi se !

Samma sak här, är inte helt hemma med galoppen.
I ridhuset vill det helst bli rena rama galopptävlingen :o :eek:
Men galopp skänklarna sitter och han tar rätt i varje fall :)
Känns som att han behöver galoppera av sig lite på uteritter nu när man har spenderat de sista 6 mån i ridhus ;)

Jag tycker att han känns jätteliten och tanig!
men mamma tog lite bilder i solen i dag. Och man blev helt chockad när man såg hur stor han såg ut :eek:
Tror man är lite hemmablind när man haft honom sedan han föddes.
han kommer alltid vara en liten bäbis för mig :crazy:
Här kommer en bild

Bild065.jpg
[/IMG]

Hur hög är han då? Är han fortfarande hingst?
Min är nog närmare 160 i manken så jag håller tummarna för att han kommer växa mer på bredden nu än på höjden.:crazy:
Har oxå räjs så fort de är galopp. Va i ridhuset idag och konstaterade att de blir inga ridklasser på April show i vart fall. De ska vara en träningstävling här nästa veca med w&t pelasure, så de ska vi testa.
Men visst är de kul när man har haft dom sen de var små!:) Jag köpte mamman till min när hon var dräktig med honom i magen, men sålde henne nu i vintras.

Han är skitsnygg!! Hur hög? Har hafr min sen hon va 9 mån. Ser henne som föl /ettåring fortfarande... man ser inte själv hur mkt dom igentligen växer :)

vad roligt o se lite bilder i tråden igen .
Jag ska fixa på mina oxå men har varit borta hela helgen så int ehunnit med de.
Calle växer just nu .. högre bak. hade kolik fredagkväll.. tog lång tid innan de släppte men nu är han bra . kolik är så obehagligt. :crazy:

din har de hänt mkt med, mkt mera massa på honom nu . Kul :D

Tyvärr så är han inte hingst längre :crazy:
Börjar ångra mig nu när man ser åt vilket håll det går :(
Men men man får väll ta ett till föl ;)
Min tränare är ute efter ett helsyskon i vaje fall :o Men då slutar det med att jag behåller den också! Tror inte att jag skulle kunna sälja någon faktiskt.

160 :eek: Jag slutade mäta en av mina andra quarters när han var någon stans över 160. För då blev han inte högre ;) Min plutt är nog ca 148. Mamma hans är 152 och pappan är mindre.
Så större blir han nog inte, på höjden i vaje fall!

Tack Tack!

Jo man kommer nog alltid se dom som föl :smirk:

Aha! är det inte dags för att lägga in 1 fölbild och en bild på hur dom ser ut nu :banana: :banana:

Usch :( Avskyr kolik!!!
Man blir helt panikslagen när det händer :crazy: Skönt att han mår bättre :bump:

Jag har samma problem med högre bak! Blir snart galen på alla sadlar som jag köpt och sålt på senaste tiden :cry:
Alla åker fram! Men nu har jag nog löst det för tillfället :crazy:

Är han bara 1,48! Han ser ju inte alls så liten ut! Han är verkligen suuuper fin alltså! Å du har tagit så härliga bilder! :love:

vart är mina vapendragare :confused:
Nu måste vi få lite liv i tråden hörrni!! Ut me massa bilder från föl/åring samt en bild från denna månad :bump:

Vilka söta bilder från när hon var fölis! :love:

Tyvärr kan jag inte bidra för jag har ju bara haft Saga i ett år.

Det går trögt med inridningen på min 3 åring, ingen kan hjälpa mig, jag longerar, ha med honom som handhäst och löshoppar regelbundet så han får upp flåset, min syster kommer hem 3 maj, hon kan hjälpa mig men då blir det ehh lite bråttom, han är ju bara insutten och jättesnäll, bara det går att visa honom någorlunda riden! Löshoppade idag på höjden 125 cm. har inte hoppat den höjden förut, jäklar va fint han hoppade, min andra syster filmade men tror ni hon fimade det språnget? nää då tabbade hon sig.Han är idag ca 164 cm.

Mitt bildbidrag

Nykläckt
7122472.jpg

Några månader

8371326.jpg

1år

8371423.jpg

2 år
2354344.jpg

3år
8371485.jpg

ehh vadå bildbombning?:crazy: :D

guud vad jag älskar denna hästen,,, jag kommer att gråta blod när jag säljer honom, han är speciell... vi förstår varandra.

Senast ändrad:

Underbart fina hästar ni har! Kul att se dom som små också. Jag återkommer imorgon med bilder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 950
Körning Hur har ni gjort för att trafikträna era körhästar? Min fjording är ganska cool med det mesta, han är van vid bilar, traktorer och...
Svar
12
· Visningar
2 339
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 526
Senast: moonstruck
·
Hästvård Hade inte så stor koll på borrelia innan min häst fick det, men har sen dess läst en del, både här och på andra ställen, och bland annat...
Svar
15
· Visningar
2 563
Senast: LaMaya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama