Sv: Hur långt har ni kommit med era 04?
Naw så söt
Verkligen en härlig bild!
Jahapp, jahapp, här regnar det... Dag ut och dag in. Allt jag äger är blött, och jag har tappat allt sug IGEN *gah*
Har iaf kört igång Carisma igen efter hennes låååångdragna förkylning. Longerade i söndes, tömkörde henne några minuter på träningen i måndags och "red" några varv i ridhuset igår. Ridningen går då ut på att jag sitter på henne två varv åt vänster, vänder rätt igenom och sitter två varv åt höger, medans mamma går med henne i lina
Jajja, hon var lugn och sansad, så jag slutade medans det gick bra. Känner lite press på om jag ska kryssa i rutan för "visas riden" på treårs eller ej. Hinner man? Och viktigare, kan man ändra sig när rutan väl är ikryssad?
Lasse löshoppade jag lite igår. Han är bara löshoppad en gång tidigare så vi ligger lite efter där. Och han behöver träna
Jisses. Han tog avståndet 7m på STUDS . Kära hjärtanes vad han hade bråttom
Och jag fick hjärtstillestånd
Efter några gånger lugnade han sig aningens och jag fick bredda avståndet lite extra, så funkade det. Hoppade sista språnget på ca en meter. Men han drog sig väldigt mkt mot väggen, nån som har något tips mot det? Han gillar ridhusväggen väldigt mkt i vanliga fall med
Det blev långt detta men det hjälper att skriva av sig lite, så man själv ser vad man gör med dom små liven, för ibland känns det inte som om man gör så mkt.....
Och så den största frågan för tillfället skor eller inte skor?