Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, PRE hör till de raser som är något senare i utvecklingen än genomsnittet. Det är förstås omöjligt att säga huruvida en 5-åring kommer att fortsätta växa, jag skulle kanske inte räkna med det. En PRE på 155 cm är dock ändå en rätt "stor liten häst" (i jämförelse med t.ex. ett modernt halvblod) då den oftast får mycket resning och massa.
Såg även din andra fråga, men har ingen info till dig annat än en länk till Impavido-MAC i spanska stamboken, utifall att du inte redan har sett den. Finns även här. Impavido kommer från ett av Spaniens mest välrenommerade stuterier, Cárdenas. Han verkar inte ha använts så mycket i aveln. Enligt stamboken har han bara två PRE-avkommor, båda födda 2004.
hej vet inte om jag är sent ute men såvitt jag vet finns det 3 levande avkommor till Impavido-MAC, varav en ägs av mig. Det sista ínformationen jag har om honom är att han var till salu i tyskland sedan dess har jag inte fått fram någon mer info om honom.
Juridik & Ekonomi Jag skulle själv behöva några tips. Jag har en hög andel globala fonder, dvs. mycket USA. Av flera skäl skulle jag vilja minska på dem...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.