Milosari
Trådstartare
Hålögd och ledsen svor jag en lång ramsa igår när sonen, drygt 3 år, fortfarande inte sov kl 22. Jag måste gå upp senast kl 5 på morgonen och det FUNKAR inte att sova mindre än 6 timmar varje natt, särskilt inte när jag redan i förväg sover dåligt ibland. Jag har ordnat det rätt bra med att mina föräldrar kommer hem till mig och är där till dagis öppnar, så sonen sover vidare till runt 7, och somnar han i rimlig tid på kvällen (vilket han gör när han inte har varit på dagis) så anser jag att han faktiskt klarar en hel dag utan att sova middag. Nu är ju rytmen helt förstörd för resten av den här veckan också, för naturligtvis kommer han vara jättetrött idag och behöva sova på förskolan.
Jag har nämnt det för personalen men inte fått gehör. Jag förstår såklart att det blir lite jobbigt för dem, och att de måste lösa det så någon i personalen tar hand om honom om de andra ska sova, men nog är det ett rimligt önskemål att de håller honom vaken? Eller? Hur gör ni?
Jag har nämnt det för personalen men inte fått gehör. Jag förstår såklart att det blir lite jobbigt för dem, och att de måste lösa det så någon i personalen tar hand om honom om de andra ska sova, men nog är det ett rimligt önskemål att de håller honom vaken? Eller? Hur gör ni?