Hur länge ska man hålla på?

Sv: Hur länge ska man hålla på?

Tack alla igen.

Det är så skönt att få ventilera och få så många bra svar.
Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan henne men det viktigaste är att hon slipper lida mer:cry:

Det gör så ont i själen:(

Och mitt uppe i all sorg ska man tänka på den andra stackars hästen som blir ensam kvar....

Det är konstigt men att titta på häst annonser blir som en sorts terapi, tills det kommer en på en fjording:cry: jag kommer inte att skaffa en fjording till, då kommer jag bara att jämföra dem:crazy: börjar gråta bara jag ser en fjording på kort ju:(

Tack igen alla ni som stöttar:love:

Vad skulle du vilja ha för en häst?
Att titta på annonser är verkligen en bra terapi.

Vad skulle du vilja ha för en häst?
Att titta på annonser är verkligen en bra terapi.

Ja konstigt nog så är det väl det:confused:

Vill ha en FRISK häst:(

Men dessutom vill jag att den är lyhörd, gärna körd, absolut trafiksäker, ingen hopp/bock/stegra häst (har nog med skador) snäll, trevlig, lättlastad, myshäst....precis som min älskling fast frisk:( (Fast ska jag vara ärlig så var hon ju en hopp-bockhäst när hon var frisk)

Jag rider ju mest i skog och mark så någon stjärna behöver det inte vara:)

Senast ändrad:

Du ska se att när du väl e redo att gå vidare, kommer du hitta en toppen häst en häst som är värd att ha dig som ägare..Det komemr vara jobbigt, men det kommer gå över, och du kommer alltid ha med dig H*n i minnet resten av ditt liv..

Se henne i ögonen, där ser du allt...där säger hon dig allt. Ögonen är själens spegel...låt din tjej få somna...hon tackar dig.
Lukta på henne...smek på henne...ta farväl...hon vet!

Se henne i ögonen, där ser du allt...där säger hon dig allt. Ögonen är själens spegel...låt din tjej få somna...hon tackar dig.
Lukta på henne...smek på henne...ta farväl...hon vet!

Ja det var hennes ögon som sa mej att nu var det dags....hon sa farväl:cry:

Hon har redan sagt farväl i mina drömmar, hon blir bara sämre och sämre:cry: hon vill inte längre att jag borstar henne, allt gör ont, jag hoppas att allt går fort nu så hon slipper lida mer:cry:

Du ska se att när du väl e redo att gå vidare, kommer du hitta en toppen häst en häst som är värd att ha dig som ägare..Det komemr vara jobbigt, men det kommer gå över, och du kommer alltid ha med dig H*n i minnet resten av ditt liv..

Tack......

Har läst hela din tråd nu också,och usch så hemskt! Lider med dig,men vet att du fattat rätt beslut!

Hoppas att det kommer gå fort som du säger!
Massor med tröstkramar!

Liknande trådar

Hästvård Kan hästar ens ha det? Har en snart 6 val som vi ägt drygt ett år. I början av sommaren började besvären i form av att hästen börjar...
Svar
11
· Visningar
2 460
Senast: mollyphlox
·
Hästvård Hej alla! Sitter i en väldigt jobbig sits och behöver råd och inputs från andra hästmänniskor... Jag har en 11-åring som minst...
2
Svar
30
· Visningar
4 799
Senast: Nasseman
·
P
Hästvård Jag funderar på vad jag ska göra med min häst som jag har haft i fem år. Han är en underbar häst, min första alldeles egna och därför...
Svar
15
· Visningar
2 225
Övr. Hund Trots att jag är uppväxt i en hundfamilj har jag hittills varit förskonad och sluppit att ta det där beslutet. Men nu är det snart dags...
Svar
10
· Visningar
1 458
Senast: Tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka