Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer att orka ta rätt beslut, jag är övertygad! Man orkar det för att man älskar dem så mycket och för att man inte vill att de ska må dåligt längre.
"Du har verkligen gjort allt för din häst, men nu är det nog dags att sätta punkt".
Det är väl det här jag väntar på att få höra, och egentligen redan fått höra, vet sa idag att det finns tre alternativ,
1 medicinsk behandling
2 alternativ medicin
3 avlivning
Han sa: -Vi har ju provat de två första och har bara ett kvar...
Efteråt kändes det som en lättnad och så här i efterhand är jag helt övertygad om att jag fattade rätt beslut.
Det är det jag också vill vara, när jag ser henne så önskar jag att jag kunde få henne frisk, men om det inte går så vill jag inte se henne sådan här, det älskar jag henne för mycket för
Jag tror och hoppas att du upplever samma frid i hjärtat som jag gjorde när du väl bestämt dig och det är över. För jag tror verkligen att du gjort allt för din vän ...
Ja jag hoppas att jag känner samma frid när allt är över, jag tror alla goda själar har en särskild plats att leva på.
Stor kram, tänker på Dig!
Hej
Vill också ge dig en styrkekram inför ditt stora beslut.
Vill också säga att du gör helt rätt om du tar bort henne.
Headshaking är sjukdomen från helvetet !!
Har en själv och min är bara känslig på sommaren. Photic headshaker.
Idag lever han som sällskapshäst, han skakar inte av att gå i hagen.
Men det är också det enda han klarar.
Vi har fått göra många ändringar för att han skall ha ett bra liv.
Dock är han ju inte i lika dåligt skick som din då han är helt symtomfri om man bara låter honom gå.
Han finns kvar så länge han mår bra och jag ser att han fortfarande tycker livet är ok. ( Han tar ett race ibland i hagen när solen inte skiner )
Men jag har lovat mig själv att han skall slippa detta mera om han blir så dålig som din...
Så än en gång är det rätt beslut du tar.
Många kramar från en som vet vad du går igenom.![]()
Tack, jag ska kontakta en ny vet. till i morgon, jag hoppas han har tid snabbt.
Kommer kräva att allt gås igenom och sen ta beslutet.