hur länge räcker 25 kg

Sv: hur länge räcker 25 kg

Eftersom man räknar foder i vikt så kan man ju misstänka att hästen inte har någon uträknad foderstat alls när frågan är ställd så. Därför känns det bra att påpeka detta. Hur ska hon annars veta hur mycket kraftfoder som behövs eller OM det behövs alls?

Sv: hur länge räcker 25 kg

Eftersom man räknar foder i vikt så kan man ju misstänka att hästen inte har någon uträknad foderstat alls när frågan är ställd så. Därför känns det bra att påpeka detta. Hur ska hon annars veta hur mycket kraftfoder som behövs eller OM det behövs alls?

jag vill ju inte misstänka någon :laugh:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 541
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: Elo
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025