Hur länge får man avanmäla?

Kaki

Trådstartare
Min häst lyckades trampa i sig tåkappan i skon igår e.m. så han är nu halt. Vi är anmälda till en lokal hopptävling på söndag om en vecka.. Jag funderar på hur länge man får avanmäla utan att behöva betala anmälningsavgifterna? Har hänt en gång i höstas och då var pålle helt återställd efter tre dagar, kanske har jag samma tur denna gång! Och imorron kommer hovis och ska kolla. Men ja, hur länge innan tävlingsdagen måste jag avanmäla för att slippa betala?

Sv: Hur länge får man avanmäla?

Läs proppen....

Visa vet intyg så får du pengar eller åtminstonde en del tillbaka

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 670
Senast: Karminnie
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 334
Hästvård Jag vet inte hur jag ska göra så jag skriver här och hoppas på lite bra svar. Jag har en jätte skicklig hovis som jobbat som klinik...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 404
Senast: kryddan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar