Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är det andra i tråden som redan gjort.reykurboy skrev:Jag har aldrig sagt att du inte får amma va länge du vill....
Visst, men om de verkligen lider av det så mycket att de vill förbjuda det för att kunna gå på sta'n eller äta på restaurang, så tycker jag fortfarande att det är dags att söka hjälp.Men du skriver inlägg som "sök hjälp" när det var någon som skrev att det var motbjudande....
Du har rätt att amma så länge du vill, men acceptera att det finns folk som tycker långammning är motbjudande också! De som tycker det har lika stor rätt till att tycka så!!!
Ärligt talat så tror jag adrig jag varit ute på kvällen för att äta i goda vänners lag och störts av skrikande ungar mellan borden? Jag har inte heller sett ammande mammor slänga fram tuttar överallt?Narcissa__Malfoy skrev:Jo...kanske det...konstigt bara att så många här förnekar faktumet att många störs på det vi tagit upp i tråden.
För det är oändligt många som störs av lekande barn på en resturang...
Inte_Ung skrev:Visst, men om de verkligen lider av det så mycket att de vill förbjuda det för att kunna gå på sta'n eller äta på restaurang, så tycker jag fortfarande att det är dags att söka hjälp.
För att de skall slippa lida då.
ainasoja skrev:Nästa gång du går på stan så vill jag att du räknar alla dessa kvinnor som "slänger fram" bröstet så att jag får veta hur ofta du råkar ut för det! Jag brukar aldrig se ammande mammor på stan och jag har aldrig ens sett en ammande mamma på en resturang heller.
Står ni ut med att se en ammande mamma per dag eller var går smärtgränsen?
reykurboy skrev:Vill du missförstå mig, börjar å bli lite tjatigt nu!
Jag har då hamnat på tåg, mamman ammade bredvid, varit på fik, på restaurang, vad mer vill du att jag ska skriva? Och nej, jag står inte å fånglor om det är vad du syftar på....
Har jag rätt att tycka vad jag vill omden frågan? Jag respekterar din åsikt, men jag måste väl för tusan få tycka vad jag vill iallafall!!!
ainasoja skrev:Var har jag skrivit att du fånglor??? Jag vill bara att du räknar ammande mammor nästa gång du är på stan och sedan undrade jag var gränsen går??? Du får tycka vad fan du vill jag skiter faktiskt i det jag frågade bara!?
.
Men vad tusan skulle mamman ha gjort? Låtit ungen skrika sig blå? haftkylväska och micro emd sig för att värma en flaska?reykurboy skrev:Vill du missförstå mig, börjar å bli lite tjatigt nu!
Jag har då hamnat på tåg, mamman ammade bredvid, !