Hur länge ammade ni ???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur länge ammade ni ???

urspsunget till denna händelse var att jag tyckte(tycker fortfarande) att man kan va lite diskret när man ammar offentligt och då hade jag den här som exempel.....
Sen som sagt har det spårat ur.... :D

Nu ska jag inte skriva fler inlägg i denna tråd, har säkert skrivit 20 redan... Men jag vill avsluta med att.. Kan vi inte bara inse att alla tycker olika i frågqan om hur länge det ska ammas och ammning offentligt!! Jag ändrar inte min åsikt och det gör säkert inte ni heller! ;)
Alla får tycka som man vill... Ha en bra dag allihopa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
343
Senast: Rumpnissen
·
Gravid - 1år Jag måste avsluta amningen då jag måste börja med en medicin. Min bebis är sju månader och gillar mat, så jag är inte orolig att han...
2
Svar
36
· Visningar
2 657
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
758
Senast: Badger
·
Småbarn Vår son är nu ett år och väldigt mobil sen ett par månader. Han springer och klättrar och är på ALLT 😳 Eftersom vi har ett äldre barn...
2
Svar
21
· Visningar
1 195
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2