Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
168, 168Onödig flams fråga
Hur långa är ni och hur höga är era hästar?
Onödig flams fråga
Jag är 170 och hästis typ 166 men aldrig mätt.Onödig flams fråga
Jag är 166 men rider ju ponny på 146Onödig flams fråga
Jag är 165Onödig flams fråga
När jag tänkte köpa häst förut hade min tränare en jättebussig unghäst som jag kunde få skitbilligt IOM rätt ordinär modell som inte var mkt gjort med åkte och kollade på. Men han var 173-174 som treåring och groooov IOM Lusitano/Knabstrupper. Jag kände att fasen man kommer ju ha enormt svårt att hitta sadel, träns och massor som blev svårare. Plus risk för mer slitage pga tyngd.Jag är 179 cm, inmätt på riktigt
Hästen är STOR men aldrig officiellt mätt. Nu bygger sadel och padd under upp manken en del, och han är broddad och har skor (men jag har skor och hjälm med iofs) men oavsett tror jag faktiskt på riktigt att han är en 180+ häst
Det är PRECIS så att han plus sadel går ut genom en vanlig köpt boxdörr på höjden men allt annat är sportigt och litet så han ser (och känns) himla liten och smidig under ridning.
Visa bifogad fil 140140
Jag är 170 cm och Fille ca 165, 166 om han är nyskodd och sträcker på sigOnödig flams fråga
Jag är 168, Filip just nu 154Onödig flams fråga
Onödig flams fråga
Jag är 179-ish och i det stod i annonsen att min häst var 178 cm, men jag fick det till 174 cm när jag mätte.Onödig flams fråga
Men va är Ambres så liten? Han ser ju så stor utJag är 180. Medryttarhästen är 159 och så rider jag fjordingen ibland, inte mätt än men bör vara d-ponny.
Jag är 160 och Stella 162.Onödig flams fråga