L
linnea 82
Min har nu haft på sig den i en timme och han står bara och hänger och ser allmänt nere ut, hoppas han lär sig till slut. Hur lång tid tog det för era hästar innan de lärde sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har gjort hålet större för det funkade ju inte alls förstår inte att det ska vara meningen att det ska vara så litet inte större än en femkrona. Ska prova igen nu han ska ha den på halva dagar på nätterna ska han vara utan, får se om han förstår lättare nu
jag ser ingen anledning att använda betesreducerare, ännu en sjuk uppfinning av människan
Om man har fånghäst så släpper man helt enkelt inte på bete. Likaså om man har en häst som lätt blir överviktig då anpassar man betet efter hästen alternativt motionerar hästen mer.
Och jag håller inte med. Betesreduceraren har gjort det möjligt för min 23-åring att fortsätta gå i flocken med sina kompisar på somrarna istället för att förpassas ensam till en grushage. Han kan inte motioneras mer pga artros.
Gräset bör inte vara så långt.