Jag tror att det var mer det där med att krypa tillbaka under din sten som folk gillar.Det är illavarslande närfyrafem personer gillar ett inlägg där jag kommer ut som idiot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att det var mer det där med att krypa tillbaka under din sten som folk gillar.Det är illavarslande närfyrafem personer gillar ett inlägg där jag kommer ut som idiot.
Men det är väl inga andra än idioter som gör det?Jag tror att det var mer det där med att krypa tillbaka under din sten som folk gillar.
Jo det är snarare ett tecken på skärpa och självinsikt att veta när det är dags för stenkrypande!Men det är väl inga andra än idioter som gör det?
Månadsabonnemang har jag och det tänkte jag fortsätta med. Men innan @Wysiwyg så plågsamt tydligt avslöjade mig som korkad så funderade jag ju på att köpa själva luren kontant.
Det är illavarslande närfyrafem personer gillar ett inlägg där jag kommer ut som idiot.
Ja såklart man kan, men jag föredrar att köpa mobilen i ett abonnemang menar jag. Annars skulle jag förmodligen fortfarande sitta med en Dancall årsmodell 1993.Fast månadsabbonemang kan man ju utan problem få ändå? Enda skillnaden med att betala kontant eller förhöjd månadsavgift är väl att i första fallet betalar man telefonen direkt medan man i andra har den på avbetalning? Eller har jag missat något viktigt här?
(Bara frågetecken )
Jo det är snarare ett tecken på skärpa och självinsikt att veta när det är dags för stenkrypande!
Och så kan man råka sträcka en muskel i kastarmen.Ja, det är ju ganska skönt med folk som själva kryper in under stenen så man slipper kasta den i skallen på dem, det kan ju bli lite blodigt
Kikade på det nu. Men det är 64GB jag tittar på, då kostar den 449/mån mot Telenors 489. Så då är skillnaden inte stor.399 kr per månad i 24 månader blir 9 576 kr, så det blir ju iaf mycket billigare än Telenor.
Ang. kontant eller ej förstår jag om man inte vill binda upp sig utan köra på kontantkort.
Men faktum är att mobilen blir billigare med ett abonnemang. De tjänar inget på apples produkter utan på sina abonnemang så tecknar man abonnemang får man bättre pris på telefonen. (att bara sälja en telefon är värdelöst för operatörerna).
Köper ni med förhöjd månadskostnad under en bunden tid eller köper ni kontant?
Jag har alltid köpt med bunden tid, 0 kronor i butiken. Men nu när iphone 6 kommer så blir den så satans dyr om man inte köper kontant.
Hur tänker ni?
(Ni som aldrig skulle kunna tänka er att köpa en iphone för att androiderna är dubbelt så bra till hälften av priset kanske kan starta en egen tråd om det. Det jag undrar är alltså bara hur ni brukar resonera när ni byter mobil, oavsett om det är iphone eller android)
12 månader - blir det inte det jättedyrt?Köpte först iPhone 4 kontant med abonnemang så blev den lite billigare, på min samsung s3 så hade jag förhöjd avgift typ 50 spänn.
När jag köpte min iPhone 5s så tog jag halebop rubbet stor + 300 kronor i förhöjd avgift, och samma nu då jag beställde iPhone 6 plus
Och tar aldrig abonnemanget på mer än 12 månader, för jag är lite för rädd att bli less/stå med trasig mobil utan garanti
12 månader - blir det inte det jättedyrt?
Det är illavarslande närfyrafemsex personer gillar ett inlägg där jag kommer ut som idiot.