Hur kan någon göra så här?!

Megs

Trådstartare
man blir så ledsen...

Igår när vi varit ute med hästarna och kom tebax till stallet var det någon som varit där och lämnat en liten valp fastbunden vid grinden (och det ösregnade!)!
En liten svart en, bara några veckor gammal, det måste vara en korsning men ser lite ut som ngt liknande en Cavaljer King-typ...

Såååå söt!
Hur kan en människa göra så? En tjej i stallet tog hem honom över natten men kan inte behålla den. Tyvärr kan inte jag heller eftersom jag misstänker att mina katter skulle ta ihjäl den. ska ta de till ett hundherrbärge idag...

usch! människor e elaka varelser ibland!!!

Sv: Hur kan någon göra så här?!

Nä men FYYYYY så hemskt :eek: :mad: :cry: :confused: !
Hoppas att den lille :love: hittar ett nytt härligt hem - snabbt!

Hade du inte bott på Irland (det gör du väl?) så hade den fått kommit hem till mej utan att blinka!

Jag förstår inte hur man kan göra så mot djur!
Hoppas att någon får reda på vem det är och knyter fast denne vid en grindstople i ösregnet också. :devil:

jo, folk är förjävliga ibland. man får ju var glad att dom band upp honom vid stallet där vi hittad honom iaf o inte bara släppte honom lös vid en väg eller så..

en av stalltjejerna funderar på att ge honom till sin mamma som fyller år nästa vecka, ha ha

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 709
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 223
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 052
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama