Hur hjälpa Måns?

Sv: Hur hjälpa Måns?

Vad bra! :bump: :bump:
Hoppas ni får iväg honom därifrån och till en veterinär.
Stackars liten. :cry:

Han kommer flytta i helgen, förhoppningsvis. Om hon som ska ha honom kan komma.

Suveränt! Är ju en jättefin kisse som verkligen förtjänar ett bättre öde... En applåd till er som hjälper honom! :bow:

Instämmer verkligen, en GIGANTOAPPLÅD och vågen till er som engagerar er! :bow: :bow: :bow:

R8n: Du får hålla oss uppdaterade! :banana:

Vacker! Okastrerad?
Ser fram emot många bilder sen när han kommit till sin nya ägare. Och håller tummen för att det blir en flytt!

KÄRA R8N, du ger en "gammal" cyniker tillbaka tron på människan! Stor tacksamhetskram! :bow:

Ngt helt annat: Bästa Heulwen, varför har du bytt ut din avatar..? Inte för att det är något fel på den nya ;) , men jag saknar det underbara :love: lilla kattansiktet!

Ja, han är okastrerad. Men otroligt fin och kelsjuk:love:

Ja, hon som ska ha honom har lovat bilder på honom:)

Det var så lite så:)
Men jag kan ju som sagt bara inte gå förbi och se kattstackarn dag ut och dag in.:crazy:

Vet inte hur det kommer bli nu, hon som ska ha katten svarar inte på mina pm längre:crazy: Om det kanske inte finns en anledning?

Kan inte hon komma och hämta honom i helgen vet vi inte vart vi ska vända oss eftersom den gamla ägaren är på oss hela tiden och vill ha väck katten därifrån:(
I värsta fall får vi ge tillbaka katten till dem och då kommer han skjutas av en påtänd alkholist:cry: vilket jag inte heller står ut med.

Och själv kan jag inte ta in honom eftersom vi har 2 egna katter varav ena inte tål andra katter:( Katthemmet vill inte heller ha honom.

Åh, lille måns vad kommer hända med dig nu? :cry: :cry:

Har mailat ett annat nu, får hoppas på att de svarar innan helgens slut:crazy:

Åh, vad det skär i hjärtat att höra om stackars Måns. :( Håller alla tummar och tår för katthemmet du har kontaktat!

Ser ju att du bor vid Gävle, är ju inte så långt från mig (Uppsala), hade jag bara haft möjlighet att ge Måns ett bra hem hade han varit välkommen hit med öppna armar! Ska iallafall hålla ögon och öron öppna, kan ju vara så att någon härikring vill skaffa katt. Fast känner ju i princip bara studenter här som har samma bostadsförhållanden som jag (studentrum mitt i stan) så det är väl inte så troligt.. :( Hoppas hoppas hoppas hoppas verkligen att det löser sig för Måns och ALL BEUNDRAN till dig som bryr dig om honom! :bow:

tusen tack, min mamma och jag har ju ett jäkla bekymmer nu, och i värsta fall får vi kosta på avlivning hos vet själva, för att veta att han verkligen inte ska lida av "skottet"

Men det skär i hjärtat, när jag vet att han kunde ha fått en chans till i livet, som han verkligen behöver. Men det finns tyvärr inte så många fler godhjärtade människor här i världen:crazy:

En stor eloge till dig som tar tag i det!:bow:
Har undvikit den här tråden då jag alltid mår dåligt i flera dagar efter när man hör om sånt här. Våran kattkvot är tyvärr fylld, så jag är med i en förening för hemlösa katter istället, så att man känner att man hjälper till på ngt. sätt iaf.

Om nu benet är brutet, hur blir det med han då? Åker han till en bukefalist ändå, eller avlivning av humana skäl?

Om det finns någon bukefalist som är intresserad av honom och kan hämta honom i helgen kommer han få åka dit. Annars blir han som sagt katthemskatt, skjuten eller avlivad av vet.

Han har alltså helgen på sig kan man säga att bli omhändertagen? Hm, finns det inget stall i närheten som kan vilja ha en stallkatt eller liknande? *spånar febrilt* Man kan bara önska att det fanns fler godhjärtade människor som ni!

Här lyser ett ljus för Måns ikväll, jag hoppas verkligen att det blir ett lyckoljus! Hoppas innerligt att allt löser sig för er!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka