jenny82
Trådstartare
Jag har två barn, den ena är snart 5 år o den andra är snart 9 månader. Jag har även en unghäst på 4 år som kräver mycket tid, tid som jag egentligen inte har. Nu när jag är mammaledig går det väl an, men sen om tre månader ska jag börja jobba.
Jag bara undrar hur jag ska ha tid med allt. Det gör även min sambo, han tycker att det är skittråkigt när jag åker till stallet ca 4 dagar i veckan.
Sen när jag börjar jobba så kommer jag inte hem förns efter 4 på dagarna, hur i hela friden ska jag hinna med både familjen o hästen då egentligen?
Nån som har bra tips? Jag har iofs en medryttare men bara 3 dagar i veckan.
Jag funderar på om jag ska sälja honom för att få mer tid för familjen, men det är inget jag vill...så bra förslag vore bra...
Jag bara undrar hur jag ska ha tid med allt. Det gör även min sambo, han tycker att det är skittråkigt när jag åker till stallet ca 4 dagar i veckan.
Sen när jag börjar jobba så kommer jag inte hem förns efter 4 på dagarna, hur i hela friden ska jag hinna med både familjen o hästen då egentligen?
Nån som har bra tips? Jag har iofs en medryttare men bara 3 dagar i veckan.
Jag funderar på om jag ska sälja honom för att få mer tid för familjen, men det är inget jag vill...så bra förslag vore bra...