Min gräsmatta består av torkad stäpp, skott från Finlands vita och slåttergubbar... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag har samma funderingar. Min gräsmatta ser ut som en stäpp med torra höga strån, små skott av körsbär, brännässlor på en del ställen och en och annan tistel.
Min gräsmatta består av torkad stäpp, skott från Finlands vita och slåttergubbar...![]()
Här är det skott av syren och äpple.Just ja, jag glömde skotten från hallonen och krikonet...![]()
Ja, förutom allaHär är det skott av syren och äpple.
Inomhus gäller väl inte eldningsförbudet?Alltså hur fungerar det när man har öppen spis omfattas den av eldningensförbudet?
Jag avser inte att grilla i den men jag undrar bara om det teoretiskt innefattas.![]()
Inomhus gäller väl inte eldningsförbudet?
Normalt sett helt riskfritt. Men om du eldar papper och "bös" kan det flyga halvbränt upp i skorstenen.Nej jag har inte sett något om det. Men det kan väl knappast vara riskfritt?
Alltså hur fungerar det när man har öppen spis omfattas den av eldningensförbudet?
Jag avser inte att grilla i den men jag undrar bara om det teoretiskt innefattas.![]()
Varför skulle man vilja elda inomhus nu? Det är väl varmt så det räcker??
Eller i vedspisen för att kunna laga mat.Det kan faktiskt vara så att man behöver elda i vedpanna för att få varmvatten, men då eldar man ju bara ved/briketter etc, och det sprider ju inget annat än rök ...![]()
Eller i vedspisen för att kunna laga mat.
Fel tråd?Är otroligt nöjd över att ha hittat en peek a boo elefant på en annan sida än den jag först hittat, som fått mängder med missnöjda kommentarer av folk som inte fått den.