Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det sådan lera som tegel görs av tydligen. Den är hopplös på exakt precis alla sätt.Stubbfälten här är mjuka att rida på, men för lösa, det är nämligen sandgjord och stubben binder ihop ytan dåligt nu i torkan. Här har varit upp till och med 35 grader idag.
Vad jobbigt!Här är det sådan lera som tegel görs av tydligen. Den är hopplös på exakt precis alla sätt.
Nej men usch! Hoppas det kan släckas snabbtDet brinner ett par kilometer från mina föräldrars hus i Nydala.
Det är helt värdelöst, den är som klister när den sitter på hästarna. Så det är väl något positivt med den här vedervärdiga torkan, antar jagVad jobbigt!
Hoppas de får bukt med den snabbt!
Det brinner ett par kilometer från mina föräldrars hus i Nydala.
Ogillar skarpt, hoppas bara att inga levande väsen får sätta livet till.Jag chattade just med en kompis i Norra Californien om branden i Redding dar 875 bygnader brunnit och hela staden fortfarande ar evacuerad. Hon hade en mycket "powerful" bild pa sin FB sida ...
Visa bifogad fil 17756
Ändrar mitt ’trolig orsak’ till ’fastställd orsak’..
Några bevittnade någon som slängde ut en fimp från en bil vid vägkanten som sen drog därifrån.
De larmade och så kunde man släcka den kraftiga branden fort.
och bonden, ja han fick se sin åker färdig för skörd, brinna upp.
Ogillar skarpt, fy f*n så drygt och eländigt det måste vara.
Ogillar skarpt, hoppas bara att inga levande väsen får sätta livet till.
Eller hur, börjar bli rätt knäckt av att det aldrig kommer regn.Här har de återigen dragit in löftet om regn, skulle kommit på torsdag. Jag är helt knäckt. Var ute och red på stubben idag, hade kunnat vara superhärligt om det inte var för de stora sprickorna i marken, samt att det är stenhårt överallt. Det går på sin höjd att trava lite..
Fy fan på ren svenska, så j*vla vidrigt.Nu har 8 personer dott och nastan 900 byggnader brunnit ner bara i Redding branden. Det ar fler i Sodra Californien, men det vet jag mindre om.