Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Binda damm?Kanske en jätte dum fråga men varför saltas vägarna?![]()
Trump älskar Ryssland, han skulle snarare slänga rosor och berömRisken är betydligt större att hjälp till Sverige dras in eftersom Grekland tillhör EU, dessutom får vi ju betala notan för att de är här och släcker, hur ska Grekland ha råd med sina finanser?
Ett annat problem, Grekland är med i NATO, Trump spräcker väl ett blodkärl om ryssarna tillåts flyga över ett NATO-land och även ryssarna har problem med bränder.![]()
Det beror nog på var i Sverige man befann sig. Vi hade det regnigaste året i mannaminne här utanför Landskrona. Från maj till december regnade det i stort sett dagligen och många gånger rena skyfall.Eh...? Även förra sommaren var i ovanligt torr och i artikeln nämns inget alls om klimatförändringar.
Ja det är ju inte så konstigt...Grönland består inte bara av isDe har ju haft bränder i sommar de med ...![]()
För att binda dammKanske en jätte dum fråga men varför saltas vägarna?![]()
Självklart, så länge Bukefalos Poesiluder(eller liknande, använd fantasin!) anges som författare är det bara att knycka på!
Men VAD klipper de för någotNågon svagsint person klipper gräsmatta i grannområdet.
Min tanke med, vaddå klippa gräs? Finns ju för sjutton inget mer än några korta torra strån.Men VAD klipper de för något?? Mamma sa att grannen var ute och klippte häromdagen också, och vi kunde verkligen inte fatta vad sjutton det kunde finnas hos honom att klippa.....
![]()
vi skulle kunna köra ett varv med gräsklipparen för att bli av med diverse slåttergubbar, förrymda slånbärsbuskar som slagit rot och andra ogräs. Fast det är det ingen som orkar bry sig om...Men VAD klipper de för något?? Mamma sa att grannen var ute och klippte häromdagen också, och vi kunde verkligen inte fatta vad sjutton det kunde finnas hos honom att klippa.....
![]()
Själv la jag upp den på twitter, mitt första alster någonsin. Har aldrig fått så många likes. Jag ska tydligen ge upp det här med att försöka vara intellektuell och debattera, jag ska bara vara poesiluder på heltid.
Vi har inget gräs, men långt ogräs i gräsmattan som jag funderar på att klippa ner ☺Men VAD klipper de för något?? Mamma sa att grannen var ute och klippte häromdagen också, och vi kunde verkligen inte fatta vad sjutton det kunde finnas hos honom att klippa.....
![]()
Någon svagsint person klipper gräsmatta i grannområdet.
Men VAD klipper de för något?? Mamma sa att grannen var ute och klippte häromdagen också, och vi kunde verkligen inte fatta vad sjutton det kunde finnas hos honom att klippa.....
![]()
Ja, jag har samma funderingar. Min gräsmatta ser ut som en stäpp med torra höga strån, små skott av körsbär, brännässlor på en del ställen och en och annan tistel.Vi har inget gräs, men långt ogräs i gräsmattan som jag funderar på att klippa ner ☺