Hur har det gått i Tyskland för alla?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Jessica_Steen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 936
J

Jessica_Steen

Vet hur det gick för Söderqvistarna och Hi Tech Razzmatazz, men hur gick det för övriga.

- Jessica - :smirk:

Sv: Hur har det gått i Tyskland för alla?

Förutom de du nämnde var Ulrika Ekblom där med sin Hints Emelie Music och även dom tog Grand Slam. Kolla SRHA´s sida där står resultaten. www.srha.nu
Åsa Kummerling var också på plats och placerade sig i Showmanshipen men sedan kändes inte hästen riktigt fräsch.´

Dåligt med Svenskar på Quarter EM men nu har vi Svenskar nere på Tyska NRHA Futurityt som vi hoppas mycket på.

Eliza Söderkvist och Rootn Tootn Catalyst, Johan Svensson på CB Too Tuff (tror jag den hette) och Micke Heinemanns hingst (inte Borrego) är ju nere och tävlar i veckan. Resultat kommer snart hoppas jag.

Vet inte om detta gav något men det var i alla fall lite.

Monke :smirk:

Liknande trådar

Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 331
Senast: BornAgain
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: gulakatten
·
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka