E
Em_E_liE
Alla hästutbildningar, eller åtminståne de flesta, kostar så otrtoligt mycket pengar. Självklart vet jag att ingenting är gratis, men i alla fall. Hur har man som student (nyss gått ut gymnasiet och vill vidare i utbildningen) råd med en utbildning på ca 1-3år, om man inte tjänat några pengar. Och om man ska ta studielån så måste man betala tillbaka varje månad, men för vilka pengar om man inte jobbar och inte har någon inkomst?! Jag menar, oftast kostar ju hästutbildningarna en viss summa per månad.
Hur fixar ni det? Har ni någon smart ide, eller verklighet, om hur man kan göra för att inte gå in i väggen innan man gått klart utbildningen.
Finns det inte någon annan lösning än rika föräldrar/släktingar, eller om man själv är rik, jobba, ta lån...?! Hjälp mig, finns det någon annan idé?
Hur fixar ni det? Har ni någon smart ide, eller verklighet, om hur man kan göra för att inte gå in i väggen innan man gått klart utbildningen.
Finns det inte någon annan lösning än rika föräldrar/släktingar, eller om man själv är rik, jobba, ta lån...?! Hjälp mig, finns det någon annan idé?