Hur göra framkalla digitalbilder. (ligger på datorn).

Sammet

Trådstartare
Jag var och tog bilder i stallet för nån dag sen och fick 2 riktigt bra bilder (för att vara mig iallafall). Nu skulle jag vilja framkalla dom, de ligger på datorn.

Är det nån som kan tipsa om hur jag ska göra? Aldrig framkallat sådana bilder. Bara med "vanlig" kamera.
Finns det olika alternativ? Billiga bra, snabba, kvalite???

Jag vill ha dom i A4.

Skulle helst av allt vilja sköta det hela över internet och få dom hemskickade.

Senast ändrad:
Sv: Hur göra framkalla digitalbilder. (ligger på datorn).

Jag brukar framkalla mina hos Odenlab. Man loggar in på deras hemsida och browsar upp bilderna. Anledningen till att jag valt dem är att man kan få bilderna med vit ram runtom. Men de är INTE billiga.

Jag har framkallat hos Fuji och någon mer.
Man laddar bara upp bilder på deras hemsida, ja först väljar man länken för digitalbildsframkallning då ;)
De brukar ha erbjudanden då och då ett visst antal bilder för en billig peng med.

Jag brukar framkalla hos ExtraFilm.
Man kan lägga upp bilderna på deras hemsida eller skicka in dem på en CD.

OnOff använder sig av Västsvenska fotolab som gör fina bilder http://www.vsfl.se/

Hyfsat billigt med snabb hemleverans. *pekar på ursnygga tavlor med djuren på väggen :D *

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 491
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 242
Senast: LiviaFilippa
·
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
5 116
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård