hur göra foderstat

Sv: hur göra foderstat

*kl*

nån som har lust att PM:a med mig lite, har ett förslag på foderstat klart nu, men behöver nån att bolla med. har varken program eller super-kunskaper om foder :crazy: och man får ju inte lägga ut foderstater för enskilda hästar :p

hästen hade en foderstat när jag köpte henne, som jag i stort sett fortsatte på sen. men i år ändrar jag, lägger till/byte ut lite..

Sv: hur göra foderstat

Program finns på Hippocampus. Där kan du räkna. Men du måste ju ha grovfoderanalys för att kunna använda det.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 541
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Foder & Strö Hej! Vi har haft lite svårt att få tag i nytt hö nu när vårat har tagit slut, men nu har vi äntligen hittat ett med okej värden...
2
Svar
29
· Visningar
2 349
Senast: Ise
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 707
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar