Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minne? Vad är det? Nä det där minnet är ett minne blott. Har skittaskigt minne. Minns sånt som hände för länge sedan och detaljer som ingen annan lägger märke till. Men sånt som jag gjort nyss eller som hänt nyss det är helt bortaSe där ja, du kan ha sagt det vid något annat tillfälle, mitt minne är inte vad det varit en gång i tiden, haha.
Jag har hört att det är sånt där man kan välja till vilken storlek man vill ha.Minne? Vad är det? Nä det där minnet är ett minne blott. Har skittaskigt minne. Minns sånt som hände för länge sedan och detaljer som ingen annan lägger märke till. Men sånt som jag gjort nyss eller som hänt nyss det är helt borta
Om du är den jag tror så har vi läst en kurs ihop för en väldans massa år sedan (om hästens beteende)Jag vet inte vem någon är Jo två som var aktiva för länge sedan. Jag tror inte att någon vet vem jag är heller, även om det går att lista ut. Men jag skulle inte ha något problem med om någon hejade IRL.
Jag finns i VästeråsNu undrar jag ju om någon bor runt Enköping eller Västerås. Utom @bengall då. Som kanske vill ses eller bara ha om där jag frågar om något häst relaterat ibland. När någon fråga typ vilken är bästa massören eller något. Behöver lite kontaktnät
Minns jag rätt om du nyligen fått barn och inte har någon häst just nu tyvärr?Jag finns i Västerås
Det första stämmer, men häst har jag i allra högsta grad!Minns jag rätt om du nyligen fått barn och inte har någon häst just nu tyvärr?
Vi har en gemensam bukevän som nämnt det
Jag bor utanför Västerås, men jag har väldigt dåligt kontaktnät inom hästar numera.Nu undrar jag ju om någon bor runt Enköping eller Västerås. Utom @bengall då. Som kanske vill ses eller bara ha om där jag frågar om något häst relaterat ibland. När någon fråga typ vilken är bästa massören eller något. Behöver lite kontaktnät
Då kanske jag har förväxlat det med någon helt annan som bor någon annanstans.Det första stämmer, men häst har jag i allra högsta grad!
Haha, du räknas ändå. Kanske kan behöva annat kontaktnät med. Jag bor i Enköpings kommun men på "Västeråssidan"Jag bor utanför Västerås, men jag har väldigt dåligt kontaktnät inom hästar numera.
. Däremot brukar barnen och maken få heta typ så om jag skriver något om dem.