Hur gör ni med KÄNSLIGA hästar?

Sv: Hur gör ni med KÄNSLIGA hästar?

Som vi tror e smartast för dom....hästar kan nog ta hand om sig bättre än de flesta verkar tro....

Visst kan dem, men allt handlar om konsekvenserna för det. Jag har också en känslig häst som spänner sig så fort det blåser, självklart täckar jag henne annars får hon ryggproblem och träningen kommer i kläm. Hade jag inte ridit henne så hade hon kanske fått gå där, men jag vill ändå att hon ska få vara häst och gå på bete, trots att hon får ha täcke nån dag...

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
821
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 734
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 093
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama