Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bengall skrev:/.../ Jag torkar hästen för att jag inte vill kunna rykta av hästen ordentligt innan ridning.
Dessutom slipper man ju dyngsura schabrak.
Jempa skrev:Fast om det fortfarande ösregnar vid ridturen (om man rider utomhus) blir schabraket i alla fall vått... :smirk: Och min häst svettas så mycket när han jobbar att schabraken blir blöta ändå.
Fröken_Skåne skrev:Själv brukar jag ta in mina kusar i vardagsrummet, virar in dem i varsin filt, serverar dem thé , smak efter önskemål.Oftast blir det något fotbad också eftersom det tar ett tag innan de torkat och vi tittat klart på My Little Ponny som de alltid envisas att se jag får aldrig bestämma film
Min gillar inte tramsiga my-little- pony , han vill ha riktiga westernfilmer!Fröken_Skåne skrev:Själv brukar jag ta in mina kusar i vardagsrummet, virar in dem i varsin filt, serverar dem thé , smak efter önskemål.Oftast blir det något fotbad också eftersom det tar ett tag innan de torkat och vi tittat klart på My Little Ponny som de alltid envisas att se jag får aldrig bestämma film
Fröken_Skåne skrev:Själv brukar jag ta in mina kusar i vardagsrummet, virar in dem i varsin filt, serverar dem thé , smak efter önskemål.Oftast blir det något fotbad också eftersom det tar ett tag innan de torkat och vi tittat klart på My Little Ponny som de alltid envisas att se jag får aldrig bestämma film