Hur gör man??

bettysmatte

Trådstartare
Den här har alltid suttit väldigt fult på "tre-kvart". När jag skulle koppla ny lampa så tog jag ner den (satt mycket löst). Nu undrar jag om jag kan få dit den igen, och hur man i så fall gör :confused: ??
20210907_184025.webp

Men den är ju SÅ. pytteliten och sitter SÅ långt ner. Det känns näst intill omöjligt att lyckas träffa rätt? Kanske inte så underligt att den alltid har suttit så illa...
20210907_185317.webp

Ofta är de korta just för att de ska sitta tight. Det är lite pilligt att få ihop men sitter bra. Men just den här med allt i plast kanske är svår.

Jag tänker att du hänger dit pinnen på kroken och sedan trär igenom hålet, eventuellt genom att fästa nåt buntband eller nåt i det som hänger som kan dras igenom hålet

Liknande trådar

Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 773
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 144
Senast: MiniLi
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka